Evil Church

27.12.2006., srijeda

Necu nema sanse...

nedavno su mi kastrirali pasa... naravno sve je OK sve je po starome al isplatilo se jer ce duze zivit i morali smo ka kastrisat jer je ima problema sa pisanjen zna je pisat po4 minute 5-6 kapi e... al dobro bar je dobro proslo sve (asti gospe o cemu ja pisen rofl)

ovaaj, napisa san jednu bozicnu pismu u vezi onoga sta san dobija (MMV) i bozicni ugodjaj opcenito pa... gustajte

Ala dobija san Venom MMV kolekciju jej
Sotona bulji u mene ali ne, nije gej
To je taj poster o kojen van stalno prican ja - sada prdin
Iden se posrat da kucu jos malo usmrdin

Picku materinu, kako me nervira taj smrad
Izlazi iz skoljke i zauzima grad
Zasto po cile dane slusan venom ja?
Da, da, da, da, da, da, da, da, da, da, da, da.
Ajme ne, smetnje na zvucnicima opet
Razbicu ih samo da cujen kad je u zagrebu Opeth
Iden odvest pasa pisat, a vanka je ko «Blizzard»
Jebenti zivot brat mi je opet izgubija CD od Wizard
E jebote koje ja pizdarije pisen



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.