< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

cereksmijehBlog gdje ću pokušati opisati i približiti vam svoj život,
glazbu koju slušam i ...dead

što volim - svirat (obožavam), crtat, od sportova:
košarka i badminton, slušat glazbu - živim za nju! pišem i priče pa ću ih možda i tu objavljivati
cerekzuboroflsmokinzujo

malo o meni:
- imam tamno smeđe oči
- svijetlo smeđu kosu
- 166 cm visoka
- 55 kg
- pesimist
- zabavna osoba koja se zna šaliti
- volim gitare!!rofl
-glazbucerek
-rockroflrofl

evo i moje slike




mail:takabi_kei@msn.com
my space:rock_in_my_heart

Linkovi

seka


Ivan


Nikić;)
Majasmijeh

Glazba koju slušam

Guns n' Roses
(naj bend svih vremena
-još uvijek)sretan

Yngwie Malmsteenrofl
Deep Purple
Gary Moore
Led Zeppelin
AC/DC
Eric Clapton
Rolling Stones
Nirvana
Pink Floyd
Queen
Aerosmith
Iron Maiden
Metallica
Jimi Hendrix
Dire Straits
Stevie Ray Vaughan
The Doors
Bob Dylan
Kiss



Free Music

Free Music



Free Music

'' Ne možeš imati uvijek
ono što želiš,
ali uvijek ćeš imati
ono što trebaš... ''



A sada nekoliko slika
koje su meni super..

Naravno Axl Rose
koji je meni super!!!
jej!!volim ga!!!cerek
Image Hosted by ImageShack.us


ovo svi kuže..slika je cool
Image Hosted by ImageShack.us


Yngwie Malmsteenyespjeva
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 28.03.2008.

Love you and Leave you

Kiša će isprati naše tragove
Ona će isprati naše postojanje…
Kiša će isprati tragove, tragove ljudi
Koji su se voljeli, ljudi koji su živjeli.
Živjeli i polako umirali…
Ona neće znati što znači voljeti nekog
I onda izgubiti… ona neće znati kako je to,
Dok si sam i ostavljen..
Ljubav – neshvatljiv pojam… prolazni pojam…
Ljubav – riječ za naivne, riječ za koju živiš i umireš
Luda riječ…
Kiša je padala dok sam te gledala kako odlaziš,
Polako nestaješ iz mog života, ali ne iz
Mog srca.
Ona je padala i skrivala moje suze koje
Su tiho tekle niz moje umorno lice..
Lice puno tuge i očaja. Skrivala je moju tugu…
Ali nije mogla sakriti moju čežnju..
Zar je sve bila laž?! Zar sam živjela u laži?!
Ni jednom se nisi osvrnuo..
Ni jednom me nisi pogledao..
Ni jednom me nisi pravo volio..
Pognula sam glavu i pošla svojim putem
Nesvjesna ljudi oko sebe, nesvjesna budućnosti
Nisam se obazirala na začuđene poglede..
Živjela sam samo za tebe..
I život sam izgubila..
Mnoga pitanja su mi se motala po glavi
Vrištala sam, vrištala u sebi
Željela sam iščeznuti, nestati i biti spašena..
Spašena od ove patnja, ove boli, ove ljubavi…
Zašto? Zašto živim? Zašto volim?
I ja sam ljudsko biće i zaslužujem biti voljena,
Zaslužujem ono za što sam se borila, zaslužujem…
Stala sam, i okrenula se.
I on je bio tamo. Pogledao me je posljednji put
Svojim velikim očima.. zar je i njemu žao?
Nastavio je svoj put.. a moram i ja..
Da barem ne boli toliko…
Kiša će isprati naše tragove
Jedino što je ostalo od nas.

ej..evo mene..nadam se da vam se sviđa pjesma,bit ce ih još. priču ću nastavit...imam još jednu za objavit...sad ne stignem nikaj više pisat,pa..dosljedećeg puta:))ROCK N ROLL RULES!!!!!!!!!!




- 14:06 - Shit happens.. (17) - all the time... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.