design by Bahata =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...nema ga...

Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi

Amuludthumbupfinopartysmijeh
ja i janutyeslud
R.I.P.ludsmokinnut
.E.V.A.N.E.S.C.E.N.C.E. .G.I.R.L.thumbupyessmijeh
lepaeekthumbupyes
Lanin blogpartythumbupnut
anđeo sa smješkom na licuthumbupyes
~world of fragile things~thumbupyes
...braco...smokinyesthumbup
Angel of deathcoolpartysmokinthumbup
DaRk AnGeL oF dEaThthumbupparty
lottesmijehthumbupsmokin
anesmijehthumbupyes

Slikice XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....AMU....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ANITA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ZEKO....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....TEA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Zeko & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Me & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nas 4...Zeko & Anita & Amu & Me....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Lana & Anita & Zeko....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Tea....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Lejla....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Maša & Zeko & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Zeko & Maša & Matea & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....PREX....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....IVONA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Martina & Amu....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....VILIM....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Topa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Jelena & Iva....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Ida & Kumce....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Mario & Me....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....RINO....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....DENIS....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....BLAŽA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Me & Blaža....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....HRC....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....IPICA....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Free Music

Free Music





...PJESME...

...najbolja pjesma ikad....thumbupyes

All These Things (Revolve Around Me)


Once more I’ll say goodbye to you
Things happen but we don’t really know why
If it's supposed to be like this
Why do most of us ignore the chance to miss?
Oh yeah

Torn apart at the seams and my dreams turn to tears
I'm not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide
It's the best place to be when your feeling like


Me (me!)
Yeah (yeah!)
All these things I hate revolve around me (me)
yeah (yeah)
Just back up before I snap

Once more you tell those lies to me
Why cant you just be straight up with honesty? (honesty)
When you say those things in my ear
Why do you always tell me what you wanna hear? (wanna hear...)
Oh yeah


Wear your heart on your sleeve make things hard to believe
I'm not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide,
It's the best place to be when your feeling like


Me (me)
Yeah (yeah)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap and you'll see (me) me (me)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap


Torn apart at the seams and my dreams turn to tears
I’m not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide
Its the best place to be when your feeling like me...


Its the best place to be when you're me (me)
Yeah (yeah)

All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap and you see (me) me (me)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap

ponedjeljak, 14.01.2008.

...da bas to...MOJ... XD hehe...

Evo mene opet...da vidimo sta ima novog...hmmm...SVASTA....kao 1 BILA SAM NA SKIJANJU (BORDANJU) i bilo je PREJEBENOOOOO!!!!!! thumbupthumbuppartysmijeh
isla sam 05.01. u 6 sati ujutro...inace mi se nebi dalo dignut kad bi spavala ali sam bila cjelu noc budna i na netu...jeeeeeeeeej....partysmijehsmijeh zapravo na msnu...smijehsmijehsmijeh dop se s jednim vrlo zanimljivim deckom...hmmm da....hehe.... smijehsmijehsmijeh i tako veli meni stari idemo gasi sve i ja ugasim i krenemo...i tak cijeli puta sam krmila zijevzijevsmijehi konacno smo dosli u apartman i onda je trebalo sve raspakirat....
nakon toga smo nes pojeli i onda su nam dosli u apartman karlo,luka & marko pa smo se zajebavali kartali,cugali (smijehcoolparty) i tak....thumbupsmokin i negdje oko 12 ilsli spat....i ujutro rano opet dizanje,doruckovat i na stazu skijat se ili bordat ili pak u bircu bit na kuhanom vinu & pivi....hehepartythumbupsmijeh....i tak svaki dan....hehe....smijehsmijehsmijeh....odlicno je biloooo.....!!!!!!thumbup


...me... eeksmijeh


...ja & sestra... smijeh


...ida & mudri & ivic... thumbupsmokin


...bordovi ispred kafica...sarin & petrin & moj....smijeh


...luka...thumbupcoolsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...luka & karlo...thumbuppartysmijeh


...MI...coolsmokinpartythumbupsmijehsmijehlud


...Ajnek...najgora staza...crna staza....nut


...Cajnek... nut

to bi bilo to od skijanja....thumbupsmijehwinkludfinopartysmokin


kao 2 POCELA JE SKOLAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!bangbangbangnamcornamcornamcormadmadmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucupuknucublablablablablabla UZASSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobro za sad 1 dan je bilo super....
konacno sam vidla opet sve i svoje curke koja punoooooo pozdrafljam sada wave kiss i bas sam se istracala ljepo s njima hehehehe....finopartysmokincoolsmijeh saznala da su neke cak i zaljubljene naughtybeljsmijeh....sve u svemu SUPER JE BILO danas...ali nadalje vise nebu bilo....burninmad kad nas pocnu resetat s ispitivanjem i testovima i zadacama jaoooooo mad....MRZIM SKOLUUUU!!!!!!blablablablablabla




i to bi bilo to za danas....pozdraffff svima PUSA.... wavekiss



| komentari (28) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.