my heart will go on!!!!

petak, 02.06.2006.

blog layout

blog layout



hello guys!!!!!!!!1mahmahmahsta ima?eto cijeli dan nisam napisala ni jedan postich i jedva sam cekala da dodem mado i krenem pisat.....jooooooj....sad se pripremite jer dobro znate da mojim postovima nikad kraja....lol...smijehsmijehsmijehdanas je u sk bilo pusiona totalna....matisu mi je zakljucila 3 a ocijena su mi za 4 tak da sam cijeli dan pizdila....al odlucila sam da se vise necu tolko bedirati oko skolice,,,mislim imat cu dosta bodova za neku ok skolu...a uostalom...IMA SE VEZICAAAAA....smijehsmijehsmijehi tako...poslije skolice smo tea,niky,mima,helly,diab,balky,zvone i ja bili na sladoledu...KOJI JE BLAGO RECENO BIO ODVRATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BRIJEM DA BUM SAD IMALA MJESECIMA PROLJEVE OD NJEGA....winkwinkwinkal jebes....bilo je zaaaaakon....radili smo gluposti....gadali se sa secerom i tak...sam kaj sam fulll tuzna jer moja super frendica tea ima jedan problemcic i stalno je u bedu zbog toga...ovak:ima decka koji je sladak i ok,i sve je bilo supewr ,sve joj je radio,odlicno su se slagali do prije nekih tjedan il dva...tad se totalno promijenio...izbjegava ju malo,nis mu se neda,kad ga ona negde zove stalno je umoran....i to jednostavno nije vise to...ne zeli ga ostaviti jer kaze da ga previse voli...ima li mozda ko od vas neki savijet za nju????????????????????????????????????????????????????????... i tak...posle sladoleda sam dosla doma....nazvala sestricnu koja isto ima neakvih problema sa deckom...upravo prekidaju...smrc....i tak da ja danas tijesim sve zive...no drago mi je zbog tog...ful sam happy kad nekom mogu pomoc....tak da...ak ste u nekoj depri...sam zovite...smijeh ima jedna mala ali ful slatka novost...jucer kada sam se nalazila sa lankom za trening s njom je iz tranvaja izaso jedan njen frend iz sk...tad sam ga prvi put vidjela i ostala sam doslovno puf...ljudi moji,taj lik je nesto najslade sto sam ja ikada vidjela...visok,lijepe oci,usta,zubi skroz bijeli i najravniji zubi koje sam ja ikada vidjela...i duga,plava kosica....mljac....vjerujte....uffff...cerekzove se borna,ima 17god....pozdravili smo se i to je to...i danas sam pod satom matise dobila od lane por da je taj lik reko da sam prezgodna i da je trazio moj br....cerekcerekcerek....bilo mi je ful drago sta sam to cula....i ondqa mi je crko mob pa se nisam mogla malo vise raspitat o tome...uglavnom kad sam dosla doma i ukljucila mob imala sam sto vidjeti...PORUKU OD BORNEEEE...cerekcerekcerekglasila je ovako...:hej slatkice...htio sam ti samo rec da razmisljam o tebi jos od kad sam te jucer vidiol...sad neam para al javim ti se navecer...pusa....blog

blog

nice,nice...i tak...bilo mi je drago...nazvala sam lanu i rekla mi je pomolo razocaravajucu vijest,borna ima curu,al sam mu ja zgodna i htio bi me sam zbarit,,,lana mi je rekla da kaj me briga,da je lik prejeben i da ne propustam takvu priliku....pa mozda i bude nekaj...hmhmhmmmhmmmmmh...sad idem malo na kavu u zvuk pa posle corit kod lane...bit ce forica...upravo pisem ovaj post i sminkam se jer inace nebum nis stigla...smijehi eto....sad moram gibat,,,to bi bilo sve od mene za danas....pusaaaaaaaaaakisskissblog layouts

blog layouts

02.06.2006. u 19:06 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

PA,AJDMO DA MALO OPISEMO OVAJ BLOGICH...

u ovom blogu citat cete o mom koma zivotu punom svakakvih zapleta...
ali nazalost
ponekad
bez raspleta...headbang
uzivajte citajuci zgode i nezgode ovelude curiceeee....




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



Free Web Counter

hit Counter
NNaughty
IInsane
KKinky
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors









eto par meni dragih blogica koje oooobavezno morate bar na kratko posijetit...

kraljicadosade.blog.hr

4 rijeci o meni...

ja sam luda-ludakinja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i to bi otprilike bilo sve.....uzivajte uz malu ludakinjicu....

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

mrtvacnica najbjednijih

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste
dovezu mrtvacka kola.

sluzavke,umrle u bijedi,
il sijede ispacene pralje,
kojima ukocene ruke
ne mogu vise prati dalje,
i koje-uzevsi im ruho-
uboznica amo salje.

bludnice,koje pohotne ruke
nikada vise nece da dirnu,
sto poslije sviju budnih bludnih noci
udose u jednu posve mirnu

il stigne ovamo kaznjenik,
kojeg je zandar presto da vodi,
il naduveni utopljenik,
kojemu ime nesta u vodi,

il jadne izmucene skitnice,
vjecito gonjene do mitnice,
sto prodose kroz ovaj zivot bosi
sa sijenom tudih sjenika u kosi.

svi oni amo jednom dodu,
zbiti u lijesove proste,
i zauzmu svoje mijesto na stolu
sto vijecno ocekuje goste.

zive su ih gonili i gnjeli,
nozem ih rasparali mrtve-
ti,što zrtve za zivota bjehu,
ostaše i poslije smrti zrtve.

stanovahu na kraju grada,
u prljavome kvartu roblja,
pocivat ce na kraju groblja,
daleko od arkada.

i kao sto je vise njih
imalo zajednicku sobu-
tako ce i sad vise njih
nocivati u istom grobu.

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste dovezu mrtvacka kola...


MySpace Layouts

MySpace Layouts





VRACANJE
katkad vrevi ljudi posve stranih
neko te lice sijeti mrtva druga.
nestanak ti njegov ponovo rani
zbunjeno srce,i svlada te tuga.

u zamoru ti zacujes mu glas.
i ti ga vidis.izasav iz mraka
u tebi zivi.ali samo cas:
desetak,dvadeset koraka.

proslost se javi slatko kao flauta
u zimskoj noci.ti mu gledas kretnje,
smijeh,govor cujes davne neke setnje.

no kad te naglo truba nekog auta
trgne,odjednom nestane mu lika:
oko tebe su lica prolaznika.





MySpace Layouts

S. Valentine images





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


MySpace Layouts

MySpace Layouts




myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts