my heart will go on!!!!

srijeda, 24.05.2006.

taj famozni decko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eto mene i konacno cete saznati ponesto i o onom famoznom decku koji se spominje u vecini mojih postova...to je onaj sa natjecanja i onaj kojeg volim vec 3god...pa ajde da krenem ispocetka...ovako je sve pocelo...upoznala sam ga na natjecanju prije 3god...sestricna je dosla do mene i rekla mi da se ja svidam tom xxx decku...ja u tom trenutku nisam opce znala ko je on no istog trena kada mi ga je pokazala to je bilo to...nesto kao ljubav na prvi pogled...upoznali smo se...nesto pricali...no onda je natj zavrsilo i otisla sam doma...vec istu vecer sam dobila por od tog xxx decka i bila sam presretna i tako je sve zapravo pocelo...taj dan,na tom natjecanju...sam se zaljubila...vrijeme je prolazilo...ja sam odrastala...s njim sam se s vremena na vrijeme cula...govorio mi je da sam mu ful slatka,da mu se svidam,i on se meni svidao...no postojao je jedan maleni problemcic...on nije zivio u zagrebu vec u jednom mijestu sat vremena udaljenom od zagreba....i bas zbog toga vjerojatno nikad nije medu nama nista bilo...svidali smo se jedno drugom no ja sam uvijek mislila i govorila da nemoze nista medu nama biti zbog te udaljenosti...zivjela sam s tim uvjerenjem i bila ful tuzna jer sam ja tog decka s vremenom na natjecanjima bolje upoznala,druzila se s njim,znali smo satima pricati na tlf i zapravo sam ga stvarno zavoljela...cereknisam si mogla pomoci...i vrijeme je i daljr prolazilo...medu nama i dalje nista nije bilo no privlacnost je i dalje bila prisutna...jednoga smo sedana moje frendice i ja dogovorile da cemo otici na par sati u to mjesto gdje on zivi i naci se s njim i jos nekim frendovima...i bile smo tamo cijeli dan...jeli smo...pricali ,ludo se zabavljali...i taj smo se dan prije godinu dana konacno prvi put poljubilikiss...bilo je pre dobro...neusporedivo s bilo cim...cijeli smo se dan grlili,ljubili,drzali za rukice i oboje smo bili sretni...cereksmijehwinkmislila sam da ce samo na tome i ostati no nakon mjesec dana na jednom smo natjecanju KONACNO PROHODALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerekbila sam ful happy...voljela sam ga jako,bio mi je sve,veza s njim je bila bolja od bilo koje prije njega,u njegovom sam se zagrljaju topila....pricali smo o apsolutno svemu,svakim sam ga danom sve bolje upoznavala i sve vise voljela,vidali smo se vikendima i ja sam cijeli tjed zivjela samo za to...bio je toliko dobar,pazljiv,drag,vjeran,beskrajno smo si vjerovali,i nista nije moglo narusiti to sto smo nas dvoje imali...doslo je i ljeto,na pocetku smo se vidali,no ja sam onda otisla na more a on je ostao doma...nismo se mogli vidjeti no culi smo se i sve je bilo super...na moru sa totalno uzivalaparty,no falila mi je moja mala beba...svakodnevno sam mislila na njega i iako sam imala priliku bit s hrpom komada ostala sam vjerna svom xxx decku...dosla sam na kratko u zg...vidjeli smo se i uzivali no onda sam opet otisla na more...i bila do kraja ljeta...veza nam je i dalje bila cvrsta...tako se barem cinilo...nismo se vidjeli skoro mjesec dana i mislim da se bas u tom razdoblju s nasom vezom nesto dogodilo...da je nesto puknulo,oslabilo a mozda i nestalo...kada sam dosla natrag u zg rekli smo da cemo se vidjeti,no nismo,uvijek netko od nas dvoje nije mogao,culi smo se no ne vise onak 100 puta na dan i nesto je u toj vezi pocelo faliti mozda s moje strane,mozda s njegove a mozda s obje...uglavnom...to vise nije bilo to...voljela ga jesam no ne kao prije..noi posto se jos neko vrijeme nismo vidjeli,i posto sam svatila da ta veza vise nema smisla odlucila sam prekinuti s njim i zaboraviti ga zauvijek.....naravno bilo je tesko,bolno...no napravila sam to,odlucila sam krenuti dalje no ovog puta BEZ NJEGA...NO NIKADA TO NISAM POTPUNO USPJELA...UVIJEK JE BIO PRISUTAN TU U MOM SRCU...rolleyesrolleyesrolleyesi tako se nekih mjesec dana nismo culi...ja sam tada prohodala s jednim deckom koji je bio ful simpa i sve no on nije bio moj xxx decko...smrc...konacno smo se ja i xxx culi..on nije imo niakvu curu i laknulo mi je kad sam to cula..yesi polako se sve pocelo vracati...moja ljubav prema njemu...i sve ostalo...znala sam da to nije ok jer sam imala decka itd no nisam si mogla pomoci...doslo je natjecanje to je bilo prvi put da sam vidjela xxx decka od naseg prekida...bilo je ful tesko...svahtila sam da ga jos ludo volim...kada sam ga ugledala osjetila sam leptirice u trbuhu...on je pokusavao nesto samnom no iako sam ga voljela nisam zeljela prevariti decka...par dana nakon natj prekinula sam s deckom...i sa xxxom je opet nesto zapocelo...doso je u zg da se vidimo...zabrijali smo...u 11 smo mj isli u madarsku na 3dana i bio je i on tamo...i cijelo smo vrijeme bili skupa...bilo je fenomenalno...pito me za furanje no ja sam ga iz nekih glupih razl odbila...pa samo se samo zajebavali,brijali...itd...nakon nekog vremena sam svatila da ga volim i da nemogu protiv toga i prohodali smo...bili smo samo mjesec i nes skupa bilo je odlicno...opet smo 3 cijela dana bili skupa...i uzivali u vezi no to ipak nije bilo to...nesto nije bilo kaao prije a bas to je falilo pa smo opet prekinuli...no i dalje smo se voljeli...on je htio nes samnom i ja sa njim no vidjeli smo da stvarno neide pa smo odustali...jedva...od naseg zadnjeg prekida do sad proslo je 6 mj..ja sam imala decka...onda je nakon nekog vremena i on prohodao s nekom curom...nesto se u meni slomilo kad sam to cula,bolila me je i sama pomisao na to da on sada voli neku drugu,da sada ljubi njezine usne i njoj sapuce slatke rijeci koje je nekada saputao meni...nisam to mogla podnijeti no znala sam da i on kao i ja mora nastaviti zivjeti bez obzira na to sto se dogadalo s nama...znala sam to no nisam to zeljela prihvatiti...2mj poslije sam prekinula s deckom a i on sa curom...nes smo se dopisivali no ja nisam nista htijela...doslo je i ovo zadnje natjecanje koje je trajalo 2 dana...on se stvarno trudio...bio je ful dobar prema meni zezali smo se no nista nije bilo sve do kraja natj kada sam svatila da stvarno zelim zabrijati sa njim i da ga nikada nisam prestala voljeti...znam da sam mozda glupa sto sam to opet napravila iako sam vidjela da nam bas i neide u vezi no samo oni koji su nekoga stvarno voljeli mogu razumjeti kako se osjecam...i koliko god se trudila svatila sam da ga nemogu zaboraviti pa sam se odlucila prestati siliti da ga zaboravim jer necu...puno sam ga puta odbijala kako bi ga zaboravila no neide mi...pre dobar je i previse mi se uvukao pod kozu...znam da vjerojatno necu vise biti sa njim jer nebi imalo smisla no velik dio moga bica to stvarno zeli...sada smo frendovi no oboje znamo da ona privlacnost koju smo osjetili prije 3god jos postoji...

24.05.2006. u 18:30 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

PA,AJDMO DA MALO OPISEMO OVAJ BLOGICH...

u ovom blogu citat cete o mom koma zivotu punom svakakvih zapleta...
ali nazalost
ponekad
bez raspleta...headbang
uzivajte citajuci zgode i nezgode ovelude curiceeee....




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



Free Web Counter

hit Counter
NNaughty
IInsane
KKinky
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors









eto par meni dragih blogica koje oooobavezno morate bar na kratko posijetit...

kraljicadosade.blog.hr

4 rijeci o meni...

ja sam luda-ludakinja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i to bi otprilike bilo sve.....uzivajte uz malu ludakinjicu....

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

mrtvacnica najbjednijih

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste
dovezu mrtvacka kola.

sluzavke,umrle u bijedi,
il sijede ispacene pralje,
kojima ukocene ruke
ne mogu vise prati dalje,
i koje-uzevsi im ruho-
uboznica amo salje.

bludnice,koje pohotne ruke
nikada vise nece da dirnu,
sto poslije sviju budnih bludnih noci
udose u jednu posve mirnu

il stigne ovamo kaznjenik,
kojeg je zandar presto da vodi,
il naduveni utopljenik,
kojemu ime nesta u vodi,

il jadne izmucene skitnice,
vjecito gonjene do mitnice,
sto prodose kroz ovaj zivot bosi
sa sijenom tudih sjenika u kosi.

svi oni amo jednom dodu,
zbiti u lijesove proste,
i zauzmu svoje mijesto na stolu
sto vijecno ocekuje goste.

zive su ih gonili i gnjeli,
nozem ih rasparali mrtve-
ti,što zrtve za zivota bjehu,
ostaše i poslije smrti zrtve.

stanovahu na kraju grada,
u prljavome kvartu roblja,
pocivat ce na kraju groblja,
daleko od arkada.

i kao sto je vise njih
imalo zajednicku sobu-
tako ce i sad vise njih
nocivati u istom grobu.

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste dovezu mrtvacka kola...


MySpace Layouts

MySpace Layouts





VRACANJE
katkad vrevi ljudi posve stranih
neko te lice sijeti mrtva druga.
nestanak ti njegov ponovo rani
zbunjeno srce,i svlada te tuga.

u zamoru ti zacujes mu glas.
i ti ga vidis.izasav iz mraka
u tebi zivi.ali samo cas:
desetak,dvadeset koraka.

proslost se javi slatko kao flauta
u zimskoj noci.ti mu gledas kretnje,
smijeh,govor cujes davne neke setnje.

no kad te naglo truba nekog auta
trgne,odjednom nestane mu lika:
oko tebe su lica prolaznika.





MySpace Layouts

S. Valentine images





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


MySpace Layouts

MySpace Layouts




myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts