my heart will go on!!!!

četvrtak, 18.05.2006.

hocu umrijeti na jedan dan...

jooooj...tak mi se neda danas zivjeti.....deadumorna sam,spava mi se...i nis mi se neda...rolleyesu sk iamo koma predmete...i vjerovatno pita bio a ja to nis neznam...grrrrr...puknucusve zivo mi danas ide na zivce i naj rade bi umrla i sutra opet ozivila...zujojucer me vandica pozvala da idem s njom na neakav tulum na pantovcak,kaze da ce bit bolesno dobro...a ja nemogu ic jer sam do ko zna kad na natjecanju....grrrr...burninmadubit cu se...bang...al dobro...e da,konacno sam se pofarbala u crnoooo....jupiunutnisam vise mogla izdrza s onom smedom...nonosad niksickaaa dolazi malo kod mene...idemo radit plakat iz tal jer moramo imat 555555555555555555555,,,blablai oce vidit semsu i jozu ...(mog zeca i papigu...)...danas posle sk iam trening...winkjedva cekam...treniram borilacku vjestinu...ekipa na treninzima je predobra i jedva cekam svaki trening,,,to treniram vec 5god i predobro je...smijehugl.danas je zadnji trening prije natjecanja i fakat se moram jaaaako potrudit...zujoznaci danas nema zajebancije ko i obicno neg bum za promjenu morala fakat trenirat...smijehajoooooj...puuuseeeekkkkkiss

18.05.2006. u 10:06 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

PA,AJDMO DA MALO OPISEMO OVAJ BLOGICH...

u ovom blogu citat cete o mom koma zivotu punom svakakvih zapleta...
ali nazalost
ponekad
bez raspleta...headbang
uzivajte citajuci zgode i nezgode ovelude curiceeee....




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



Free Web Counter

hit Counter
NNaughty
IInsane
KKinky
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors









eto par meni dragih blogica koje oooobavezno morate bar na kratko posijetit...

kraljicadosade.blog.hr

4 rijeci o meni...

ja sam luda-ludakinja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i to bi otprilike bilo sve.....uzivajte uz malu ludakinjicu....

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

mrtvacnica najbjednijih

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste
dovezu mrtvacka kola.

sluzavke,umrle u bijedi,
il sijede ispacene pralje,
kojima ukocene ruke
ne mogu vise prati dalje,
i koje-uzevsi im ruho-
uboznica amo salje.

bludnice,koje pohotne ruke
nikada vise nece da dirnu,
sto poslije sviju budnih bludnih noci
udose u jednu posve mirnu

il stigne ovamo kaznjenik,
kojeg je zandar presto da vodi,
il naduveni utopljenik,
kojemu ime nesta u vodi,

il jadne izmucene skitnice,
vjecito gonjene do mitnice,
sto prodose kroz ovaj zivot bosi
sa sijenom tudih sjenika u kosi.

svi oni amo jednom dodu,
zbiti u lijesove proste,
i zauzmu svoje mijesto na stolu
sto vijecno ocekuje goste.

zive su ih gonili i gnjeli,
nozem ih rasparali mrtve-
ti,što zrtve za zivota bjehu,
ostaše i poslije smrti zrtve.

stanovahu na kraju grada,
u prljavome kvartu roblja,
pocivat ce na kraju groblja,
daleko od arkada.

i kao sto je vise njih
imalo zajednicku sobu-
tako ce i sad vise njih
nocivati u istom grobu.

u bijelo okrecenoj sobi
stoje 2 duga drvena stola.
svakoga dana nove im goste dovezu mrtvacka kola...


MySpace Layouts

MySpace Layouts





VRACANJE
katkad vrevi ljudi posve stranih
neko te lice sijeti mrtva druga.
nestanak ti njegov ponovo rani
zbunjeno srce,i svlada te tuga.

u zamoru ti zacujes mu glas.
i ti ga vidis.izasav iz mraka
u tebi zivi.ali samo cas:
desetak,dvadeset koraka.

proslost se javi slatko kao flauta
u zimskoj noci.ti mu gledas kretnje,
smijeh,govor cujes davne neke setnje.

no kad te naglo truba nekog auta
trgne,odjednom nestane mu lika:
oko tebe su lica prolaznika.





MySpace Layouts

S. Valentine images





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


MySpace Layouts

MySpace Layouts




myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts