sav sam si glavni
mudrolije malog nestaška

...dosjetih se tome kad bijaše ponedjeljak, 26.03.2007.

Wilmaaa, I´m home...

Kao u dobra stara vremena ( u koja su svi ovi današnji penzioneri rođeni), kada je Fred Flintstone znao uletjeti u svoju kamenu kućicu i zaurlati "Wilma I´m homeeee", moja malenkost ulijeće u ove tipkajuće vode sa obavijesti da moja kantica od kompa punom parom roglja po stolu i da laje na zvijezde od želje da natipkam još pokoju mudroliju u neko dogledno vrijeme...jednu od onih meni svojstvenih...kojima ću svijet učiniti mudrijim za još koju ludost...he he...ali da sada ne bih pretjerivao, jer ako se zatipkam, blog server će postati BLOKserver, pozrdavljam vas i najavljujem ...tipkam vam uskoro...

<< Arhiva >>

...u ove dane bijah plodan...
< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

al sam mudrijaš

Koja svrha svega ovoga

  • ...samo neke od ludih misli koje tutnjaju bićem ovog malog klinca, ostavlajući mu dušu izmorenu i zbunjenu na pustom otoku osjećaja, gdje se održava čajanka sa Don Quijoteom i njemu sličnim misliocima...

Ovuda možete zujati

Jel me netko tražio ?

misli jednog vragolana

...ajme, vidi šta vas je ovdje bilo...

ajme pakla