sav sam si glavni
mudrolije malog nestaška

...dosjetih se tome kad bijaše ponedjeljak, 05.09.2005.

...dokon pop i koze krsti...

Objašnjenje strane riječi "dokon"- brijem da je to na nekom polu tursko-uzbekistanskom jeziku sa azerbejdžanskim dijalektom znači nešt' poput "besposlen"...

...a sad pričica...posvećena jednoj "dragoj" djevojčici...

...evo sad nekad prozujih ovim svojim blogichem i u potrazi za tragovima vaših dragih komentarčića, odem i tamo gdje mi tajnica uživa u lijenosti i nebrojenim ispijenim kavicama i naletim na mail jedne tetke, koja vjerujem želi ostati anonimna, jer u svom entuzijazmu da me popljuje, toliko se zanijela da joj je očica ispala, a igla za štrikanje joj se izvukla i bogica se "slučajno" njome piknula u oko, pa sad ne raspoznaje boje sa šala koji štrika u svojim dokonim trenutcima...naime, ta, ajmo je nazvati ženka (lat. tetkus anonimus), štrika neki šal, koji je toliko ružan da je to neopisivo...mislim, zamislite kombinaciju bljakasto zelene (neki nepoznato-nedefinirani spektar zelene boje), protkan blago bljakasto valjda žutom bojom, jer brijem da naziv za to ne postoji...
...mislim da su joj argumenti bili nešto poput onoga: "nisi previše zanimljiv da bih te čitala"...bla bla..."ne znaš pisati i nisi pretjerano maštovit"...opet bla bla...i ono najjače..."probaj štrikati, pa ćeš vidjeti što je stilizam i maštovitost"...e ovo mi je najslađe bla bla...
...e pa draga teta nitko te ne tjeraše da čitaš moje mudrolije, ali kad si već napomenula evo par naputaka:

1) za štrikanje su potrebne dvije ruke (po mogućnosti ne obje lijeve)
2) da bi nešto saštrikala i nemoraš pretjerano raspoznavati boje (ali zločin je upotrebljavati tako gadne)
3) imaj na umu da to netko bude nosio oko vrata (za to te netko mora neizmjerno voljeti, da bi se tako kaznio)
4) nemoj štrikati dok gledaš sapunice, jer možeš se ozlijediti...

... i ono najbitnije...

5) tko još danas štrika, kad možeš fino u trgovini kupiti pojeftino šal, lijepo skladnih boja

...mislim, nemam ja ništa protiv štrikanja, jer kad netko zna što radi može napraviti čuda, ali taj tko je tebi rekao da to znaš...govno jedno smećarsko, grdno te zaje...

Mislim ovo je samo moje subjektivno razmišljanje oko svega toga i ta uboga djevojčica nek' se ne naljuti, jer mi sloboda govora dopušta da iznesem svoje mišljenje, pa koliko god ono zvučalo kao "mudrolije malog nestaška"...

P.S. ...sorry but jebi ga woman, no hard feelings...

- 12:21 - ...Šta imaš za reć na sve to... (5) - Evo ti pa si uposli taj tintopljuc... - #

<< Arhiva >>

...u ove dane bijah plodan...
< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

al sam mudrijaš

Koja svrha svega ovoga

  • ...samo neke od ludih misli koje tutnjaju bićem ovog malog klinca, ostavlajući mu dušu izmorenu i zbunjenu na pustom otoku osjećaja, gdje se održava čajanka sa Don Quijoteom i njemu sličnim misliocima...

Ovuda možete zujati

Jel me netko tražio ?

misli jednog vragolana

...ajme, vidi šta vas je ovdje bilo...

ajme pakla