četvrtak, 21.08.2008.

Ooh this could be messy, but you don't seem to mind...

Vratila sam se. Iznenada sam prošla. Nisam ni znala, došli su po mene, nasmijali se. Krenuli smo… Na moru je bilo prejebeno. Dočekivat zoru svakog dana, upoznavat nove ljude, kartat remi… Čini se možda dosadno, ali ja nikad ne mogu opisati koliko je dobro bilo. Ne riječima, ne ni slikama. To ostaje u meni, moji osjećaji. To ću samo ja znati…
:)

Nadam se da se niste naljutili što me nije bilo tako dugo. Opravdat ću se ja.
Svima… Polako, korak po korak… :)



Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it's only right
…So happy together…


Ja sam sretna. Nasmijana. Kao da svu energiju imam u sebi. Zbog njega. Da…zbog njega. Zbog onog o kojem sam dugo pisala. Zbog onog o kojem sam dugo razmišljala. Bio je moja jedina misao. Svaki moj dah…
…htjela sam njega. Uz sebe. Da me zagrli, da se nasmije, da me poljubi.

..laganim koracima…
..možda se sve ostvari…

…ali…

…you look at me like maybe
I'm an angel underneath; innocent and sweet…

Yesterday I cried; Must've been relief to see the softer side

…I'm a bitch I'm a lover…



…mislit ćete da sam kučka. Da sam sebična…
…da želim sve samo za sebe…
..ne znam hoću li se pokušati opravdati…vjerojatno.

…on je još uvijek s njom.
…ali on to želi.

…ja sam prihvatila. Predugo sam čekala da bi prepustila priliku nekom drugom. Predugo sam čekala da bi sve ostavila samo tako…

Ooh this could be messy
But you don't seem to mind
Ooh don't go telling everybody
And overlook this supposed crime



…iskreno, on i ja se nismo ni znali. Jučer me pozvao za svoj stol. Došla sam…pričali smo, upoznali se. Smijali se, slagali, zajebavali… On i ja smo igrali stolni nogomet protiv frendice i frenda. Gubili smo, smijali se, grlili…

…igrali smo i pikado. I dalje se zajebavali, smijali…

…stajala sam kraj njega i to me ubijalo. Svaki dodir njegove ruke me ubijao. Miris, pogled, osmijeh…sve…Bila sam sretna.

…čuli su se komentari: a vidi njih dvoje…; bili bi dobar par;…vidi kako se slažu…; ..uf…ovo će bit dobro…;

smijala sam se. :)
…polako…i možda budemo zajedno. Možda…


poslao je mojoj frendici poruku (koja je dijelom zaslužna za to) da me pozdravlja i da sam baš zgodna cura :) i da dolazi na utakmicu…
(imamo utakmicu pa sam ga pozvala..)

kučka sam…zbog nje sam kučka. Zbog cure koja ga možda voli. Ali želim ono što sam dugo čekala.







...ali mogu i ja biti kučka. Bar jednom u životu!!!


08:45 | Komentari (50) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.