srijeda, 02.07.2008.

Hej, otvori vrata, noć je i kiša pada, pusti, da uđem bar na tren.

Nedjelja, 1:32h

I dalje sjedim…
…u hellO kiTTy pidžami koju puno woljam!
…i starkama…
…razderanim…
…i baš se wide moje sexxxy roze čarape!

…boli me dupe od sjedenja wiše!
…ustala sam se i legla na bratow krewet!
…i gledala se u ogledalo!
…10 minuta…

nisam gledala sebe!
…razmišljala sam…



…nedostaje mi brat!
JAKO WERI MAČ!
…on…
×) stariji 3,5 godine
×) genijalan
×) najbolji brother on the world
×) moj
×) kuhar
×) jebeno zgodan (ne kažem ja × moje frendice)
×) rukometaš

…on i ja imamo preeegenijalan odnos!
Slažemo se ko prst i nokat ×D
…(ne znam otkud mi sad owo palo na pamet × owa izreka!)
…ne swađamo se… O__*
…dobro…nekad, malo…wiknemo jedan na drugog…
…i za 5 min kao da nije bilo ništa!
…kuhamo jedan drugom (pogotowo on meni kad se wrati iz grada u pola 5…)
…igramo se ×D
…imamo swoje fore…
…zajebawamo…
…ja idem s njegowim društwom nekad wan…
…i njega sad nema…
…u Poreču je…radi…
…i neće ga bit do početka 10. mj!
Kmeeee!
Neću ga widjet takooo dugo!
…čujemo se swaki dan!
…i razgowaramo po pola sata!
…on zna swe o meni…
…ja znam swe o njemu…

…najdraža mi je igra × tko koga zadnji dotakne…
…ja njega…pa on mene…
…ja njega..pobjegnem u sobu…
…držim wrata…polako popuštam…
skočimo na krewet pa se škakljamo i tučemo...jastucima, medwjedićima! ×D
…ja ga dotaknem…bježim…wan…
po cesti trčim i smijem se…
..plačem..od smijeha…
on trči zamnom! ..u čarapama! ×D bijelim!
…trči i smije se…
…ljudi nas gledaju…ali nije bitno!
…igramo se ×D
…padnem…pišam od smijeha… ×D
…i on isto…
dotakne me…kaže: ti si na redu…
okrene se i krene kući!
..ja i dalje na cesti, plačem i smijem se…
…idem na trening i wičem za njim:
Wratit ću ti kad se wratim!!!

…zanimljiwo?
…i mislila sam…

..ja i on smo baš BRAT & SESTRA
:)

…nedostaje mi!

..idem spawati!
..weć je 15 do 2!




Srijeda, 15:28h

Dobro, nisam dugo pisala! Pa kaj??
×D

…nije ni da se previše toga dogodilo u ova 2-3 dana. Okeej, je…al….
Eniweeej…

Jučer su me probudili u 9h (grrrrrrrr!!!!)
…zbog čega? Zbog glupog papira s ocjenama…
…koa ljepota…5, 5, 5, 4, 4, 5…2!
BLIS! 2 iz povijesti!
SRAMOTA!
…okeeej…meni nije! Ja MRZIM povijest!
MRZIM!

Sve ostalo je supač!

Vidjela sam Michaela!
Nekih 3-4…7 puta!
Kako i nebi kad svaki dan visim po 6 sati po kafićima!
Najviše smo u Dreamsu (Blue Night × Rock caffe), a sada idemo i u novo-otvoreni City Bar!
Kulič je i tamo!

Ali ipak × u Dreamsu je naj, naj, naj, naj…
NIKAD ga ne bi mijenjala za neki drugi kafić!
Zbog toga što puštaju super mjuzik, zbog toga jer tamo idem skoro svaki dan već 5 godina i zato jer imaju najbolje konobare na svijetu! Vjerujte × ovakve niste upoznali!

Ah, da…Michael!
Umm, nemam pojma šta će bit sa tim!
Zbunjena sam u ljubavi × LOL ×…haha…
…ma ne..nego imam problema s tim stvarima!
…jer…koliko ja znam × za mene se zanimaju 4 dečka!
Well, who cares?!?! I ja se zanimam za jednog!
Tako da ovi drugi mogu polako odjebaaat ×D
Ma…nisam ja tako zla!
(iako frendovi kažu da sam ja naaajzla u društvu × hihihi! Kažu: Izgledaš ko neka slatkica, simpa curka i onda samo sjebeš čovjeka ×D…šale se, znam ja! Hahaha! Al stvarno × nisam zla! [ili možda malo jesam]) Eniweeej…
ma više ništa nije bitno…samo hoću m!




Njapič se sad kuuupa!
A ja × krepivam na suncu. Ustvari, krepivam u vrućini svoje sobe zbog lijenosti jer mi se ne da uključit klimu u struju ×D

Idući tjedan bojamooo (krečimo!) moju sobu! Yeeey!
Boje: ROZO × CRNO × S ELEMENTIMA BIJELE
Hee hee hee!
Aj kent vejt!

Idem…
Žurim…
…kamo?
Ne znam!

Oh, btw. počela sam slušat Skillet!
Unbefuckinlievable grupa! *klanjam se*


15:28 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.