Purple People Eater

28.02.2006., utorak

*gaz*gaz*gaz*

opis slike

Kad sam te točno izgubila? U kojem trenutku si ti odlučilo napustiti me i ostaviti na milost i nemilost svim ovim nogama koje prelaze preko mojih kostiju? Gaze me, i to namjerno u najvećim cipelama koje posebno za mene izvuku iz ormara. I gaze jako, i gaze teško. I to ne par nogu po par nogu, ne ne, nego se urote protiv mene! Ujedine se! Kolektivno iskaljivanje na mom biću. A ja samo šutim i puštam. Čak i kad pokušam pobuniti se, ne ide mi, brzo popustim, a popustim jer više nemam tebe. Da te imam ne bih bila tako slaba, borila bih se. Ma da te imam ne bi se oni ni usudili prići mi a kamo li stati na mene i to u tim ružnim cipeletinama. Čime sam te otjerala? Ajde reci mi i popravit ću to. Jer želim te opet imati.
Daj, vrati mi se, Ja!
Ja, fališ mi...



- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Ja ću te braniti martama mojim ružnim! (antianara 28.02.2006. 22:41)

ja samo zelim opet imati svoje ja :/ al je pobjeglo od mene.. ti i tvoje ti me cuvajte dok se moje ja ne odluci vratiti ;) (Purple People Eater 02.03.2006. 14:02)

vratit ce se i iznenaditi te, to je svaki put tako :) (geenee02.03.2006. 20:09)

13.02.2006., ponedjeljak

dan 2. - još uvijek sjediš na meni

I fell in love with a bad bad man
Every since i met him
I've been sad sad sad
June faded in the bloom
The september moon waned and gloomed
Your perfume haunted me
Long after i saw
The swing
Of heaven's gate
Opening toward me


Luxurious in your arms
Your smile
Is a cool sun in the dark
Misery rejoices when you near
And fever,
No sound of sickness keeps me burning down in my heart

Winter melts, she shys away,
Quiet, like the silence a dying star makes

I'm a jailbird to your music, a criminal in your prayers
I watch you when you sleep, even when you're not there

I fell in love with a bad bad man
Every since i met him
I've been sad sad sad
I'm a jailbird to your music
A criminal in your prayers
I watch you when you sleep
Even when you're not there

Rainbows wept colour all over the streets
When you went away
Maybe one day we'll meet

Lipstick i'd wear for one million years
Just to stop your eyes from
Falling into to years

I fell in love with a bad bad man
Every since i met him i've been sad sad sad
I'm a jailbird to your music, a criminal in your prayers
I watch you when you sleep, even when you're not there

Rainbows wept colour all over the streets
When you went away
Maybe one day we'll met
One day we'll meet
One day we'll meet
One day
We'll meet

Picture this: your lips on my lips
A mirror has to do for now
'Cos you vanished like a cloud
Rainbows wept colour all over the streets
When you went away
Maybe one day we'll met

Oh woman you callin' me
Haven't slept a wink since 1916
I wasn't born then,
But sure feel times been tickin'


Shadows parade outside my door
I wish we were dancing 'cross this old floor
Car horns honkin' down that dirty street
Wish you were yelling time to wash my feet
Lipstick i'd wear
For one million years
Just to stop the tears
Your eyes from fallin', fallin' ..


zanimljivo kako su neki ljudi najsretniji baš onda kad si ti najtužniji, najjadniji.. i to baš oni kojima je navodno najviše stalo...

12.02.2006., nedjelja

heavy on my chest

dobar dio večeri (čitaj: cijelu večer) imam osjećaj kao da mi je neko sjeo na prsa.. prsni koš, kakogod.. uglavnom, sjeo on/ona/ono tu gore na mene (da, gore na mene jer ja sad ležim, i ležala sam, i namjeravam još neko vrijeme ležati /jer znamo već da sam ja lijena/ ...i da, imam laptop pa mogu ležat i tipkat, mogu i na glavi dubit i tipkat samo kad bih znala kvalitetno dubit na glavi + tipkat tako naopačke...ma sve se da naučit ajd... jelte?..pa da.. i ok, ova zagrada je malo predugačka i nadasve zbunjujuća pa ćemo je zatvorit a svi koji čitaju /dakle, svo četvero vas/ nek čitaju sad ispočetka a zagradu lijepo preskoče..) i pritišće me svojom težinom.. sjeo i ne želi ustati.. a mene boli, baš jako boli.. neka tupa, teška bol.. teška jer taj koji sjedi mora da ima bar 236 kila i baš mu je izgleda jako udobno jer kako je krenulo, čini mi se da ne namjerava ustati u neko skorije vrijeme..
.
.
.
.
.
ej..
ajd se molim te digni s mene, kupit ću ti čokoladu ili čime li se već vi, Nevidljivi Sjedači, hranite.. ali neku dijetalnu jer 236 je sasvim solidan broj, ne treba ti veći..
ajd, samo malo zraka da udahnem i da mi se srce odmori od pokušaja kucanja pod tobom jer se stvarno jadno napreže evo već satima i imam osjećaj da bi uskoro moglo puknut pod tolikim teretom...
.
.
ajd..iš...IŠ!
.
.
makni se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pliz?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

online