By: LuCiJa
< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

malooo pismicaaaaaaaa

Chris brown



Fall out boy


fall out boy



metallica


bullet for my valentine


Sonata arctica


soad


još soada




slikice


bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Bullet for my valentine


petak, 28.09.2007.

dan koji nikada zaboravit necu.. 28.09.2007 ivanin b-day party

danas je bilo sve superr na rOdendanu sve ludilo bili:
ja,ive,beki,zeki,viki,mare,fićo,luka,pauly,mrki,ane, ma ono svi tesko ludilo
pivali, plesali, sminkali se, vatali, LUDILO neman sta rec
ka ono
na spomeniku gori vatrica mi mislili nes ti neko smece pali ka ono
ogromni komadi vatre u zraku
POŽAR!!!!!!!! crycrycry
cila panika ja ive beki pala mara viki placemocrycry muski gledaju ane vec bila osla
ajme paula zove mater da zove vatrogasce ja mater zoven
ja cila tuzna placen crysitila se nasih vatrogasaca sa Kornatacrycrycry
mi svi naredani na balkonu placemocry svi u autama prolaze i nista a ja se deren
pa daj di ste viseee gasite ovooooo i vidimo mi njih i vicemo in ajde gasiteeeeeeeblabla
ovi osli sa druge strane ugasili a meni sminka se cidi niz facu ja san tako plakala!!!!! i nakraju je sve dobro ispalo fala dragon bogu
eee ljudi MI smo spasili spomenikkk
MI smo vidili pozar!!!
MIIIII ajme tako sam ponosna na svoje prijatelje..
LJUDI : PAULA, MARIJA, VISNJA, IVANA,ISABELA, LUKA, FILIPE, MARKO VOLIN VAS LJUDIII NAJBOLJI STE !!!!!!! :)
VASA SUNEEEE
LJUDIIIII KISSSSSSSSSSSSS



| Komentari (2) | Print | dan koji nikada zaboravit necu.. 28.09.2007 ivanin b-day party |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.