By: LuCiJa
  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

malooo pismicaaaaaaaa

Chris brown



Fall out boy


fall out boy



metallica


bullet for my valentine


Sonata arctica


soad


još soada




slikice


bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Bullet for my valentine


nedjelja, 12.08.2007.

Moaja Abeceda (sara)

A-andy moja rodica luda ko kupus
b-brale luda rječ i moja baka zakon jeeee
c-cviće obožavam cvjče a pogotovo kad ga dobijem od nekog dečka
d-dida pokojni obožavala san ga moga s prićat kaj oćeš s njim
e-emo obožavam to to su ljudi koji su emocionalani i pokušavaju se ubit
f-filip moj dečko kojeg volim najviše
g-fepard zakon životinja obožavan ih a pogotovo mače
h-hrenovke volin ih jest
i-inicijali obožavam to
j-Jedrilice obožavam ih tata mi jedri u njima
k-kuča u njoj živim,knjige nevolim baš čitat al pročitan ljubavne knjige
l-ludaovat obožavam ludovati ka šta san i ja luda
lj-ljubav to sam izjavila jednom dečku kojeg stvarno volim zove se filip(zg)
m-marko moj brat luđak otkaćen kaj da pričam
n-neurednos ja san pomalo neuredna
o-odlućnost jako puno odlučujem u svemu
p-prištići mrzim ihhhhhhh
r-rakovi ja bi jean na zidu kaj ču možda inacrtat
s-stipe najboli frend sunčica najbolja frendica sara moje luđačko ime
š-štrajk ja bi štrajkala sve
t-tata moj jako ga obožavan
u-u uvik skričim
v-volim te rječ koju san par puta nekimljudima rekla
z-Zadar tamo volim otiči al nisan davno bila
ž-život to je nešto najvažnije al moj je u kurcu al eto nema veze
pozz people komajte



| Komentari (10) | Print | Moaja Abeceda (sara) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.