By: LuCiJa
  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

malooo pismicaaaaaaaa

Chris brown



Fall out boy


fall out boy



metallica


bullet for my valentine


Sonata arctica


soad


još soada




slikice


bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Fallen



bedzevi.com,button,badges,priponke,Bullet for my valentine


subota, 11.08.2007.

moja (sunina) abeceda....enjoy...

A-atmosfera,bey koje nebi bilo nicega,...yes:
B-moje dvi bake koje su legende...naughty
C-cigarete znam ih od pocetka svog zivota smokin i cipele,najdraze starkeee....lol...smijeh
D-moja dva dida legije teske...naravno nekad idioti...headbang
E-erakovic , moje prezime....thumbup
F-fala moja ric....wave
G-goran,moj braco...pozzz gogo!! lol........kiss
H-hrvatka moja drzava hrvatska
I-moje dvi najdraze osobe- ivana moja naj prijateljica i izzy...moja ljubav...cerekcerekkiss
J-jbt....ric koju cesto kazen..blabla
K-moj krevet mmmmm...zijev kike moj kucni ljubimac ,moja maca.....thumbup
L-lovre-my chrus...moja simpa...kiss
LJ- ljubav ono u sto vjerujem...cerek
M-mama naravno najvaznija osoba u mon zivotu...nekad uzasna...headbang
N-niki moja prijateljica od pocetka mog zivota...nekad glupa al...
NJ-a zamene samo slovo nema neko posebno znacenje...
O-on ,momak mog zivota zasad jos niko al...polako...
P-pauci, uzasavan ih se....aaapuknucu
R-retardirani ljudi neman nista protiv njih....nisu oni krivi...bang
S-spavanjezijev,sibenik moj grad i sandra moja najbolja teta....thumbup
T-tata isto najvaznija osoba u mom zivotu al kad se pravi da sve zna najrade bi se ubila...headbangheadbang
U-a u tri pite marelicee...burninmad
V-volim te, najlipsa ric sta moze postojat...kiss
Z-zivot,stvarno dobra stvar i zivi ga ko da ti je svaki dan zadnji-jednom se zivi i iskoristi taj zivot najbolje sta mos...
Z-zivotinje super stvari iman tri kucna ljubimca i super su...
pozzz od mene ljudi...



| Komentari (0) | Print | moja (sunina) abeceda....enjoy... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.