četvrtak, 08.02.2007.

Manje vrijedan??


Ovaj post je izrazito nadahnut jednom izjavom moje majke i njezinim podcjenjivanjem drugih ljudi. Imam jednog frenda ciji su roditelji alkoholicari, ali je on zato odlicna osoba, koja ne pije, ne pusi i najbolji je frend kakvog si bilo tko od nas moze pozeljeti.Moja stara poznaje njegove starce i zna kakva je situacija kod njega doma, pa me je jednom prilikom pitala :"Kaj se ti imas druziti s njim, pa kaj neznes kakvi su mu starci?" Na kaj sam ja naravno popizdila, pa decko nije kriv kaj su mu starci takvi, nitko od nas si ne moze birati starce.!!!!!!burninmad Isto mi nisu jasni ljudi koji druge ljude cijene po skoli koju pohadjaju, ja sam gimnazijalka i ponosna sam na svoju skolu, ali to ne znaci da moram podcjenjivati druge ljude koji idu npr. u trgovacku. Imam frendicu ( takodjer gimnazijalka) kojoj je ispod casti pricati s deckima koji su npr. automehanicari. To sto je on trgovac ili slicno ne znaci da je losa osoba, naprotiv 10 puta je bolja osoba od ove umisljene koze. Moja pomalo zatucana majka nema zavrsenu srednju skolu, ali je bitno da moze okolo suditi o drugima bez da prvo pocne od sebemadheadbang... ja sam samo jedan borac protiv nepravde u svijetu...nadam se da nas ima jos takvihwave

- 19:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svasta