listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


StOp šKoLi = Da/ nE

Design: Music Design=)
Brushevi: Deviant Art
Font: AdobeFonts
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

pišem o svemu i svačemu



MSN:kico14_sb@hotmail.com

malo slika SWETOG KLUBA.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

.....i owa slika je poswećena Nelly.....wavewavewave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


neke slike sa eskurzije:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

6 ljepotica slavonije i okolice


-marijanaughty
-mianut
-kristinazujo
-nelanaughty
-ana-marianut
-katarinazujo

Linkovi

zvono
ana-maria
kata
ana
gogy-peder
rođaci
te@ & marinel@

Osobni podatci

ime:Kristijan
god:14
visina:167.8 cm
težina:55 kg
boja očiju:smeđa
boja kose:crna sa plavim pramenovima
vrsta glazbe:metal
hobi:nemam neki posebni

ono sam ja gore na wc-u a ovo je još jedna moja slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo o prijateljima

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dva super lika.gogy je metroseksualac.malo se kurći i fali da igra "super" noger.on je ovaj višlji na slici.
a curky je zakon.puno živčani.igra dorro nogomet.danas zabio 4 gola.iako nismo pobijedili zbog gogya.
JEBITE MU MAJKU SVIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

njih ste već vidjeli.to su kristina,marija i mia.
kristina je super cura.od povjerenja.iako joj se nisam povjeravao.dobra je.ima dobru guzicu.zakon je.sve naj,najmahmahmah

marija je također zakon,dobra i super.no ima svojih mana.to su xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tj.ništa hehehehehesmokinsmokinsmokin

a mia je visoka i ćesto ju zbog toga zajebavamo.izgleda kao nagibni vlak.hehehehe
svi kažu da je naj frendica paonda evo i ja kažem. šalasretansretansretan
stvarno je super
eee da i zna se grebatiludludludlud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je ana.maria.ona je posebna.stalno je živčanaheadbangheadbangmad i ljutaburninmadburninmad zato juja vilim živcirati.ali je inaće dobra osoba.puno mi pomaže oko škole.
luda je sto na sat.ponekad se ponaša kao da je pijanapartyparty
zna primitišalu ali ju zna i vratiti.trenita tekwando.zato dečki čuvajte se

katinu sliku nisam smio staviti.visoka je 155 cm................ i zakon je.stalno se zajebava i rijetko se naljuti na zajebanciju.
dobro se udara.i nikoga se ne boji.inaće je smirena osoba no kada poludimadmad jako je opasna.....
hehehehehesretansretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gogya znate.a ovaj niži je marino.švercer mobitelima.hehehehesretansretandobar lik.
voli praviti sranja i zajebavat se.pušač do kostismokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin

Napomena:sve su slobodne i bez dećka.ako nekoga zanima neka se javi na 091-173-6453-moj broj


myspace layouts

myspace layouts













utorak, 30.10.2007.


žao mi je ako sam nekoga uvrijedio ali ovo je za sve one koji navijaju za Dinamo,a posebno za marina,
nelu,zvonu,sebu,ivonu,mislava.......



| KoMeNtAr! (13) | pRiNtANje | =) |

ovo je za mene i cijeli 8.a.pozdrav svima



mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah



| KoMeNtAr! (4) | pRiNtANje | =) |

rekli su mi danas u školi da nisam pisao nove postove.pa evo jednoga.danas u školi kao i obićno.svi mi se popeli na vrh glave.bio sam malo u kurcu zbog toga što mi fali jedna osoba.nije bitno koja.bilo mi je zima pa sam obukao marijinu jaknu.dobro mi stoji no nisam ju dugo nosio.samo dva i pol sata.sretansretansretan
saznao sam da sam dobio jedan iz matematike.totalno bezveze.i popizdio sam.burninmadburninmad
kako mrzim onu zržinski(VJEŠTICU).nije normalna.imam novi hobi.ućim narodnjake.totalno su se promijenili odkad sam ih ja slušao.u subotu je mislavov rodjendan.bit će derneka do zore.ima da mu napravimo takvu feštu da će se usratipartypartypartypartypartypartypartyparty



| KoMeNtAr! (19) | pRiNtANje | =) |

nedjelja, 28.10.2007.

po teinoj želji-i ovako i onako



| KoMeNtAr! (10) | pRiNtANje | =) |

subota, 27.10.2007.

nadam se da se osobe koje su na slikama neće ljutiti zbog ovoga.moramo se pohvaliti prijateljicama



| KoMeNtAr! (12) | pRiNtANje | =) |

ja to gledam svaki dan.idu samnom u razred.blago meni aaaaaaaaaaaaaa?



| KoMeNtAr! (0) | pRiNtANje | =) |

petak, 26.10.2007.

moje frendice
aaaaaaaaa jesu dobreeeeeeeeenutnutnutnutnutnutnut:
usput,ispale ste odlićno



| KoMeNtAr! (7) | pRiNtANje | =) |

moja opićena ekipa



| KoMeNtAr! (3) | pRiNtANje | =) |

pozdravljamwavewavewavewavewave


zvonu
gogya
ćurkya
denisa
mariju
nelu
miu
anu
ana-mariu
katarinu
kristinu
orečku
teu
maju
mislava
soma
vlayka
nives
bakrenu
sanya
abramovića
stašinu
serdara

bez ljutnje ako nekoga nisam spomenio.pozdravljam vas svemahmahmah



| KoMeNtAr! (13) | pRiNtANje | =) |

četvrtak, 25.10.2007.

ova je malo starija ali je meni posebno draga.za mene i marina



| KoMeNtAr! (4) | pRiNtANje | =) |

posto sam se vratio narodnima.evo nagrade za sve koji me podržavaju(crno meče).a za one koji ne JEBITE SE



| KoMeNtAr! (4) | pRiNtANje | =) |

tuća

danas je bio ludi dan.pićkica od prijatelja je udario frendicu.mislim koji luzer.lupio joj je dobar šamar.ali i on je dobio batina.no prije dva dana dvije frendice su se potukle bio je dobar fight.svi smo stali na stranu kate.neki ju znaju.no za one koji ne: ide samnom u razred i visoka je oko 150 cm.bez zajebancije.zna se šamarati i tući.



| KoMeNtAr! (7) | pRiNtANje | =) |

razmislio sam

ako ste pročitali post o men znate da slusam metal.ali tome je kraj tj. i dajle ću ga slušati.moram reci da mi je žao.ispročavam se prijatelju koji me na metal navukao.zvono jako mi je žao.jako dobro sam razmislio i shvatio sam da mi narodnjaci nedostaju.tako da sam odlučio da ću se vratiti narodnjacima.ali cu naravno slušati i metal.



| KoMeNtAr! (2) | pRiNtANje | =) |

srijeda, 24.10.2007.

24.10.2007.

današnji dan nije bio noišta poseban.pitala povijest.nisam otvorio knjigu i dobijem 4,3.nevjerovatno.
nastavnica je naravno obukla dvije majice da se nevidi dekolte.svi decki iz razreda to mrze.ima sise ko dvije planine.svaka sisa ima svoju putovnicu.morao sam na vjeronauk u crkvu zbog krizme.pop je toliko dosadan da sam skoro zaspao.smijali smo se provalama svakakvih budala.samo me to održalo budnim.



| KoMeNtAr! (9) | pRiNtANje | =) |

utorak, 23.10.2007.

Malo o meni

Sta da vam pisem?Zovem se Kristijan i idem u najbolji razred na svijetu.To je osmi razred osnovne škole Đuro Pilar.Živim u Slavonskom Brodu.Cure nemam no valjda ću je naći.Volim
kompjutere i imam zakon frenda koji mi pomegne gdje god zapnem.
Što se tiće glazbe,tu sam malo sjeban.prvi sam u razredu poćeo slušati narodnjake i živio sam
za njih no frend mi je dao cd-ove da poslusam malo metala i BUM.Bila je to ljubav na prvi pogled.Narodnjake sam totalno zaboravio.Većina mi prijatelja na tome zamjera.Ali to je moj izbor.
Neki će pomisliti da sam zbog vrste glazbe neki sotonjara,NO NISAM.Vjerujem u Boga no ne i u crkvu.
Previše izmišljaju.U životu nemam nekih velikih planova niti zanimacija.Uglavnom sjedim u kući za računalom ili skitam po brdima.



| KoMeNtAr! (1) | pRiNtANje | =) |

Danas je sretan dan

Danas mi je jako sretan dan.Dobio sam 3,4,4 iz hrvatskog.Mislim kad imas vjesticu kao sto je moja učitejica sretan si.Zatim dođem kući i onda opet u školu na informatiku.Nastavnica nam je pička i pol.
Danas mi je dala 5 jer nisam imao pojma.Mislim nije normalna ali je dobra.Dobili smo i novu nastavnicu
iz zemljopisa.I nju ćemo moći kajlati kao i bivšu nastavnicu.Danas je cijelom razredu prijetila opomenom pred isključenje jer smo se smijali.Ma nije normalna.Kod nas stalno pljušti kiša i danas sam frendicu ubacio u lokvu vode.Ugazila je toliko da joj je pola vode ušlo ali se voda cijedila i svi smo se dobro nasmijali.Prijatelji su mi zakon.Takve prijatelje nitko nema.



| KoMeNtAr! (3) | pRiNtANje | =) |

ako volite samo metal poslusajte ovo. zovu se KREATORI



| KoMeNtAr! (1) | pRiNtANje | =) |

za sve ljubitelje metala i igrice god of war.mala poslastica



| KoMeNtAr! (0) | pRiNtANje | =) |

vise o metalu na n3d057upn1



| KoMeNtAr! (0) | pRiNtANje | =) |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.