Ma dodaj malo boje u ovaj sivi san. Pogledaj u nebo. Nisi vise sam.
srijeda, 16.12.2009.

i takoo.eto mene opet.zahvaljujem na komovima.upravo razmišljam ša da pišem.al mi baš ne ide.slušam pjesme od Parnog Valjka.i.Nightwsha.xD.ee pa daa! jos malo pa praznici a? kako stojite s ocjenama? ja iam jos matematiku ispravit -.-''. Gah! ajme nova godina i božić...aw aw aw...xD aaa jedva čekam da se naspavam ko stoka...ajme...da idem van...aaa bez učenja čak 7 dana...a oni drugih 7 učenje...-.-''..a šta se mora se mora...evo sad bi treala učit internetske...hh...iču sad...eo več krenula..-.-'' ili ne?aa morammm jao al sam zbunjena...sutra se farbam...stara mi kupila crvenu umjesto ljubičaste..-.-'' al ajde okej..nea veze... hladno za popizdit...aaa...pado je snježiČ..awiČ...predivno...
a jebemti ovaj awiČ...baaa...i ja sam malo skrenula...ba...moram se malo smirit....e da di smo stali....da snjeg...ajme malo je pado mislim jako...al ja sam kod mora pa ni kurca nie ostalo...al među brdima je...jbg barem je bura ledena puhala...pa su mi prsti skoro explodirali...xD....ljučibaste ruke sam imala...wiii...kul...

evo jedna rečenica:

There is a storm in my heart and it rains from my eyes.


ajde neznam više...
ajde kičboo...xD

[ispričavam se na pogreškama kod pisanja...neda mise sad to ispravljat]

ZiMa

Image and video hosting by TinyPic

| 21:39 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tikka c(:

kovrčava- ljučibasta kosa, marte <3, starke, posebna na svoi način, jea, imam puno frendova koje jako puno volim, rock i metal u srcu mom...al tehno u zadnje vrieme prevladava <3, aih sta ces...superman majica...obožavam...
čokolada ... :D...škola nnjanja...-.-''...sretna...vesela...
optimistična...diete u srcu..smijem se ani...haha...volim ju...frendica na kvadrat...xD...ma sve 5... :D

VOLIM TWILIGHT...
vampiri aaaa.....lajk

Image and video hosting by TinyPic

:D

Godine prolaze
Proklete, neka idu bez mene.

I korak naprijed natrag dva
Valjda nam je takva sudbina
E da je barem ostalo
Više dobrih bendova.

Kad je tako malo, malo vremena
Ja ga neću trošiti, kako ne treba.


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moi Naj:
Rea :]
Laura Metcalfe ^^
Alex Adams
BuBica

Zovu nas ulice. :D
kovrčava. :)

Yuki
JokerFace
Ynama
...jer mi smo sami sebi sasvim dovoljni...

Seether feat. Amy Lee - BROKEN

I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

‘Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone away

You've gone away, you don't feel me anymore

The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high, you steal my pain away
There’s so much left to learn, and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain

‘Cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‘Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone away

‘Cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‘Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone away

‘Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone

You've gone away, you don't feel me anymore


"Where I Stood" - Missy Higgins

I don't know what I've done
Or if I like what I've begun
But something told me to run
And honey you know me it's all or none

There were sounds in my head
LIttle voices whispering
That I should go and this should end
Oh and I found myself listening

'Cos I dont know who I am, who I am without you
All I know is that I should
And I don't know if I could stand another hand upon you
All I know is that I should
'Cos she will love you more than I could
She who dares to stand where I stood

See I thought love was black and white
That it was wrong or it was right
But you ain't leaving without a fight
And I think I am just as torn inside

'Cos I dont know who I am, who I am without you
All I know is that I should
And I don't know if I could stand another hand upon you
All I know is that I should
'Cos she will love you more than I could
She who dares to stand where I stood

And I won't be far from where you are if ever you should call
You meant more to me than anyone I ever loved at all
But you taught me how to trust myself and so I say to you
This is what I have to do

'Cos I dont know who I am, who I am without you
All I know is that I should
And I don't know if I could stand another hand upon you
All I know is that I should
'Cos she will love you more than I could
She who dares to stand where I stood
Oh, she who dares to stand where I stood
-----------------------------------
I'm diggin a hole for the days of the cold
I'll put them two feet deep so I can reach 'em if I need 'em
Fingerprints show on the walls of my home
Buried and turn off the radio, turn off the radio


Image and video hosting by TinyPic





credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene