subota, 06.05.2006.

The end of this chapter

Pa evo ljudi, škola me j*be direktno u čelo, ispričavam se što nisam se mogao prije javiti al sam i sad u stisci s vremenom...

Počet ću pisati kada završi škola...
Evo pozdrav svima,
do 14.6!!


^.-


full(y) yours,
Vincent Slytherin

- 11:00 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Rodni List



Ja sam Vincent Slytherin
Zadnji "živući" potomak Slytherinske loze...

----------------------------------------
O

V
O


S
A
M


J
A
---------------------------------------

...nemojte sada, "Nisi fotogeničan" i ta spika... znam sve to.

Idem na 6u godinu, imam 16 godina, među najmlađima sam na godini i toga se ne sramim.

Živio kod udomitelja bezjaka dok nisam krenuo u Durmstranga, te se na kraju preselio u Hogwarts.

Na samom poćetku dolaska u sadašnju školu, posjetila me teta i ostavila dar koji nisam mogao vratiti, besmrtnost i prokletstvo, u jednom paketu.

Ljubimci-




Sova Seebreath (crno bijela ušara)




Mačka Sabbath (perzijanerica crno crvena boje i zelenih očiju)

Zanimaju me

*Napitci (Snape)
*Obrana od mraćnih
Sila (Moody)
*Preobrazba (McGonagall)
*Proricanje Sudbine (madame Maxeen)

Poznanici


slytherine shield
Kolege Slytherini



Draco Malfoy
Draco Malfoy

Pansy Parkinson
Pansy Parkinson

Gregory Goyle
Gregory Goyle

Vincent Crabbe
Vincent Crabbe

Agatha Smith
Agatha Smith






slytherine shield
Ravenclawi



Lisa Lovegood
Lisa Lovegood






Gryffindor Chrest
Gryffindori



Miranda Smith
Miranda Smith

Amy Watson
Amy Watson

Angel McRowen
Angel McRowen

Keera Smith
Keera Smith

Lara Shinoda
Lara Shinoda

Jennifer Pleasant
Jennifer Pleasant