srijeda, 19.04.2006.

Kakav preokret...

Probudio sam se u 6, čini se da mi je glava pucala jer sam imao nešto na nosu.... bila je to nečija krv.

Kada sam pogledao bolje, činilo mi se da mi je nešto otvoreno...otvorena rana na ruci...

Kada sam ju pogledao...ona je samo zacijelljela... bilo mi je pomalo čudno jer sam fakat se streso i sišao s kreveta, krenuo prema ogledalud a vidim kako sam se uništio... i, naravno, nema mojeg odsjaja ;P
Ko da sam znao da će se to desiti, jer nikad nisam htio priznati sadašnjost...

Nego, otišao sam u kupaonicu, zapalio si tuš i otuširao se, čini se da je krvi bilo posvuda... i stvarno me zastrašilo, ko zna što mi se desilo, što mi je netko napravio, što sam ja napravio...

Obukao sam se u crni dugi kaput u setu s crnim trapericama i nekom crnom majcom, nekako mi nije bilo do odlaska u školu pa nisma obukao nimajcu sa zaštitnim grbom slitherina, samo sam išetao van i nisam obračao pozornost na neke vilenjake koji su brisali prašinu.

Izašao van, popeo se po stepenicama i zaputio se prema jednoj kuli...
Popeo sam se gore, sjeo na jedan zid i stavio dolje noge da mi vise s 20-o metarskog balkona.

Bio sam neko vrijeme sam i mislio da će danas biti baš lijepo i NEsunčano... i bilo je... neko se pojavio iza mene

Lara: Bok Vinc
Ja: Bok, zašto si tu tako rano?
Lara: Ne mogu spavati...
Ja: Aha...
Lara: Nego, ideš van na ples?
Ja: Da, al mi se ne da... To je čista dosada...
Lara: Ma nemoj, a što je s Mirandom?
Ja: Ma nači če ona nekoga, meni se jednostavno enda, rađe ču otići negdje...
Lara: A kamo, u Hogsmede? Znaš da je to zabranjeno...
Ja: Nije me briga, tako i tako mi je loše...
Lara: Ma ajde, mislim, ako nečeš ići zbog Mirande, nađi si nekoga drugoga, ovoga ja...
Ja: Ne hvala, činis e da uopče neču ići na ples

Skliznuo sam dolje, Lara je kriknula a ja sam se primio za neku šipku ispod balkona, koja je vodila do sljedećeg balkona, tako sam se riješio razgovora i muke odbijanja.

- 16:30 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Rodni List



Ja sam Vincent Slytherin
Zadnji "živući" potomak Slytherinske loze...

----------------------------------------
O

V
O


S
A
M


J
A
---------------------------------------

...nemojte sada, "Nisi fotogeničan" i ta spika... znam sve to.

Idem na 6u godinu, imam 16 godina, među najmlađima sam na godini i toga se ne sramim.

Živio kod udomitelja bezjaka dok nisam krenuo u Durmstranga, te se na kraju preselio u Hogwarts.

Na samom poćetku dolaska u sadašnju školu, posjetila me teta i ostavila dar koji nisam mogao vratiti, besmrtnost i prokletstvo, u jednom paketu.

Ljubimci-




Sova Seebreath (crno bijela ušara)




Mačka Sabbath (perzijanerica crno crvena boje i zelenih očiju)

Zanimaju me

*Napitci (Snape)
*Obrana od mraćnih
Sila (Moody)
*Preobrazba (McGonagall)
*Proricanje Sudbine (madame Maxeen)

Poznanici


slytherine shield
Kolege Slytherini



Draco Malfoy
Draco Malfoy

Pansy Parkinson
Pansy Parkinson

Gregory Goyle
Gregory Goyle

Vincent Crabbe
Vincent Crabbe

Agatha Smith
Agatha Smith






slytherine shield
Ravenclawi



Lisa Lovegood
Lisa Lovegood






Gryffindor Chrest
Gryffindori



Miranda Smith
Miranda Smith

Amy Watson
Amy Watson

Angel McRowen
Angel McRowen

Keera Smith
Keera Smith

Lara Shinoda
Lara Shinoda

Jennifer Pleasant
Jennifer Pleasant