nedjelja, 02.04.2006.

REZULTATI!

E pa ovo znači DA SU STIGLI!

Evo mojih ocijena...

O Aritmacija
I Proricanje Sudbine
O Čarobni Napitci
O Travarstvo
I Preobrazba
O Čarolije
O Obrana od Mračnih Sila
I Stare Rune


Oduvijek sam znao da sam negdje zafrkuno...no,no, ćini se da samo blentavo zurim u pergament za doručkom...
Crabbe se prežderaval dok je Goyle razgovarao s Parkinsonom, Malfoya (ZAČUĐUJUĆE) nije bilo...
Još su neki dobili pisma s rezultatima OČI-u, valjda su se i oni preselili iz Durmastranga..

Kada sam se narućao, krenuo sam u knjižnicu, Snap nam je opet (...začuđujuće...) dao veliki esej na temu "Podvodno Bilje i njegovi učinci"... I tako ja, u nedjelju popodne, visim u knjižnici i listam po knjigama... jadno...
Ona: Oprosti, imaš li ti možda knjigu "Bare i Biljke- njegovi dragulji"?
Ja: Da evo upravo tu.
Ona: Treba ti?
Ja: Evo upravo sm gotov...
Ona: Ja sam Lara, Lara Shinoda.
Ja: Vincent.
Lara: Samo Vincent?
Ja: Ne volim svoje prezime...
Lara: Pa nije valjda tako grozno?
Ja: Nije al s njim se dobiva dosta predrasuda.
Lara: Pa dobro, iskušaj me.
Ja: Slytherin...
Lara: OPA POZNATA LOZA!
Ja: Eto vidiš...
Lara: Pardon, ispičavam se...
Ja: NE trebaš... viđam ja dosta takvih reakcija...nego, izvoli knjigu.
Lara: Hvala, drago mi je što smo se upoznali.
Ja: Onda nas je dvoje.
Lara: Vidimo see...

Tako je nestala iza svih onih knjiga i vratila se tišina...
Nego kada sam se vraćao u dvoranu, bilo je oko 22h, tako se ćinilo da je završio još jedan dan iza kojeg nisam ništa posebno radio... Popio sam gutljaj napitka i ušao unutra...
Malfoy: Ej Vinc!
Ja: Pozdrav, kako je?
Malfoy: Pa dosta dobro, baš sam ono, dobre volje!
Ja: Ma nemoj, nema to veze s Amy?
Malfoy: Pa možda...
Ja: Daj dobro, znamd a vam ide dobro, išlo vam je i na McGonagallinom stolu neki dan...
Malfoy: Nije bilo onno što misliš... ona ..ovaj... pokazivala mi je kako...ž
Ja: Znam ja št...
Malfoy: ...KAKO SE PROZIVA KIŠA!
Ja: Daj molim te...

Onda smo skrenuli s teme i vratili se metloboju, najzanimljivijoj temi... dobro, ne baš, ali nisam se htio petljati u tuđi ljubavni život...spojio ih jesam, i to je bilo dosta.

Kad smo se raspričali, baš je morao ići... nije još napisao ni ovaj esej koji sam ja završio, okrenuo se, i krenuo u sobu prisiliti Crabbea da mu napiše... Malo sam se nasmijao na to, jer poznajući njegove vještine, on bi još samo mogao pogoršati stvar te Malfoy opet ostaje sam...

Prišla mi je Pansy
Pansy: Ey Vincent!
Ja: Da?
Pansy: Kako je?
Ja: Pa dosadno, prilično...
Pansy: Mogu te nešto pitati?
Ja: Samo daj...
Pansy: Približava se ples... i...
(već sam mogao slutiti na nešto ali sam se onda iznenadio)
Pansy: ...što misliš, ima li Goyle pratnju?
Ja: ( O.O ) Mislim da ne... pitaj ga sama...
Pansy: Pa ovaj... (crvenilo)
Ja: Daj se ne srami... Evo tu je!
(ušao je kroz zid u Prostoriju)
Pansy: Evo krećem...
(duboki dah, i krenula je)

A ja sam samo produžio gore u spavaću, pozdravljajući Toma i Agathu, koji su se lijepo smjestili ispred kamina... kako su divan par...ne?

Goyle je bio presretan kad je ušao u spavaču, ćini se da je i njemu godilo društvo s Parkinsovom...

Preskinuo sam se, uvukao u krevet i ponovo pomislio... 'Kako mi je drago, što sam učio za OČI'... i utonuo u san...

- 10:46 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Rodni List



Ja sam Vincent Slytherin
Zadnji "živući" potomak Slytherinske loze...

----------------------------------------
O

V
O


S
A
M


J
A
---------------------------------------

...nemojte sada, "Nisi fotogeničan" i ta spika... znam sve to.

Idem na 6u godinu, imam 16 godina, među najmlađima sam na godini i toga se ne sramim.

Živio kod udomitelja bezjaka dok nisam krenuo u Durmstranga, te se na kraju preselio u Hogwarts.

Na samom poćetku dolaska u sadašnju školu, posjetila me teta i ostavila dar koji nisam mogao vratiti, besmrtnost i prokletstvo, u jednom paketu.

Ljubimci-




Sova Seebreath (crno bijela ušara)




Mačka Sabbath (perzijanerica crno crvena boje i zelenih očiju)

Zanimaju me

*Napitci (Snape)
*Obrana od mraćnih
Sila (Moody)
*Preobrazba (McGonagall)
*Proricanje Sudbine (madame Maxeen)

Poznanici


slytherine shield
Kolege Slytherini



Draco Malfoy
Draco Malfoy

Pansy Parkinson
Pansy Parkinson

Gregory Goyle
Gregory Goyle

Vincent Crabbe
Vincent Crabbe

Agatha Smith
Agatha Smith






slytherine shield
Ravenclawi



Lisa Lovegood
Lisa Lovegood






Gryffindor Chrest
Gryffindori



Miranda Smith
Miranda Smith

Amy Watson
Amy Watson

Angel McRowen
Angel McRowen

Keera Smith
Keera Smith

Lara Shinoda
Lara Shinoda

Jennifer Pleasant
Jennifer Pleasant