srijeda, 29.03.2006.

Mjesećina i Ja

Probudio sam se, naravno prije svih ostalih, Draco je spavao ko top a Goyle hrkao ko moj pradjed... a Crabbe je još uvijek grlio onog svojeg medvjeda... nasmijao sam se, imao je prst u ustima i medvjeda ispod ruke... (smjesak)

Kada sam se obukao vidio sam da na sat na zidu pokazuje 5:55 i nećujno se obukao te krenuo u glvnu sobu našeg Doma. Vano je još uvijek bio mrak, a čini se da je vatra u kaminu popustila...
Incendio
Vatra se pojaćala i već je poćelo biti toplije... Premda nisam osjećao da li je toplo ili hladno, ljepše mi je bilo sjediti ispred vatre koja gori u punom sjaju, valjda navika...

Sabbath mi je slokila u krilo i zadovoljno prela dok sam ju gladio iza uha.

= Ti si onaj novi?
(zaćuo sam glas iz sebe, prišla mi je neka cura duge crne kose i izraženih jagodica, činilo se da ni ona nije mogla spavati)
*Da.
= Lijepa mačka, ime?
*Sabbath.
= A, perzijska dugorepa?
*Da...
= Ja sam Agatha Smith, ti si Vincent, pretpostavljam.
*Jesam.
= Nisi baš pričljiva osoba?
*Ne prema strancima.
= Više nećemo biti, dijelim sobu s Pansy, znaš ju? Moraš ju znati, cijelo vrijeme visi s Malofyem a čini se da dijeliš sobu s njim.
*Znam ko je ona.
= Bit ćeš takav cijelo vrijeme? Ja ne namjeravam ići spavati, jednostavno mi se ne spava.
*Ni ja nisam mogao spavati... Hoćeš kakoa?
= Može!
*Kreacher!
+ :naklon: Zvali ste me moj gospodaru?
(kućni vilenjak se tkao jako naklonio da je nosom dodirivao pod)
*Molim te, možeš li meni i Agathi napraviti topli kakao?
+ Naravno, brzo se vraćam gspodaru.
= (čudan pogled) Imaš vilenjaka u Hogwartsu?
*Da, došao je sa mnom iz Durmstranga, nego kako to da ne možeš spavati?
= Pa imam puno briga, od mojeg dragog do svih ovih ispita i sve...
*Da znam, meni na Durmstrangu nije bilo teško, valjda zato što sam imao privilegirani status...to me žifciralo do bola ;D
= Znam što misliš, to što sam ja prefektica ubija me u pojam, kolko birga al mi je ipak drago. Iscrpi me al mi se to ipak sviđa.
+ Vratio sam se gospodaru. Izvolite moj čuveni kakao, recept se prenosi iz koljena na koljeno, takav je volio i vaš prapradjed.
*Zahvaljujem se Kreacheru. Možeš nastaviti sa svojim poslom u Hogwartsu.
+ Čast mi je služiti čistokrvnom čarobnjaku drevne loze Salazara Slytherina.
*puf* (Kreacher nestaje)
= Hvala...
*Već je u kuhinji, nego jeli dobro?
= Je, jako ukusno.
*Reako sam mu da prestane s tim pretstvljanjem al on jednostavno ne želi... ne znam zašto je to tako, ali mislim da mu je moj praprapradjed zapovijedio da sve u rodu oslovljava s titulama... prilično bahato ako se mene pita.
= Nema veze, nego, svi prićaju o tebi!
*A zašto?
= Pansy kaže da imaš čuveni žig slytherina iznad nadlaktice, jeli to istina?
*Vidi sama, imam ga od rođenja.
= Baš je dobar, mislim, zar nemaju smrtonoše na toj ruci žig?
*Ne oni imaju na desno, ali sumnjam da će to meni ikada trebati (smjeh).
= (smjeh), noge, idemo na dorućak?
(pogledao sam na sat, bilo je 6:30)
*Ne znam, prijateljski?
= Prijateljski.
*Ajde, samo da se preobučem.

Krenuli smo na doručak, doručkovali i rastali se, upoznala me s nekim svojim prijateljima i prijateljicama i saznao da je dosta popularna, ne samo u našem, nego i u drugim domovima.

Otišao sam na prvi sat, Preobrazbu, a profesorica McGonall mi je opet izgledala rastreseno, ćini se da je opet imala hrpu zadaće. Ne moje, jer ja nisma napisao prošlu...
= Otvorite knjige na 345 stranici pod poglavljem "Prizivanje i preobrazba mačaka"

Cijeli sat smo pokušavali prizvati mačke iz čistog zraka, premda nisam baš razumio to "preobrazba" iz ćega, kisika? Jedna cura je uspjela iz 3 pokušaja, mislim da se zove Hermiona Granger. Kako je euforično pljeskala jedna cura na taj njezin priziv, saznao sam od Malfoya da je njezino ime Miranda Smith, nadobacio je "mutnjakuša" i to je uglavnom ondje gdi sam se isključio.
Na kraju sata prizvao sam perzijanera sličnog mojoj mački Sabbath...slatko, profesorica nas je nagradila bodovima (10) te pohvalom (s manje euforije nego kod one Grangerice) no zato su mi zapljeskali kolege Slytherini. Zvonilo je, kraj nastave, vrijeme za ručak...

Dan je prošao, poslije Napitka i Proricanja gotov je bio dan.

Nisam mogao spavati, pa sam se iskrao iz dvorane.
Bio sam baš u perivoju pokraj vrbe, čini se da to izaziva probleme...neko je hodao u mojem smjeru, slabo obasjana silueta mjesečinom...

Kada mi je prišla moglo se razaznati lice djevojke tamno smeđe duge kose i napućenih usnica.
= Znaći ti si taj koji krade Siriusovo drvo?
*Da, pa nije njegovo vlasništvo.
= ... Nije me briga, prekinula sam s njim, nego, ja sam Miranda Smith.
*... ?
= Nemoj biti takav, pa zašto si takav?
*Sve koje upoznam donosim nesreću.
= Riskirat ću.
*Vincent Slytherin.
= Drago mi je Vinc, mogu te tako zvati?
*Slobodno, dosadno?
= Ne, bila sam na putu iz staklenika, trebala sam neke sastojke za jedan napitak... ups...
*Neću nikome reći, nego što radiš? Ako smijem znati...
= Ma napitak za bubuljice...
*Siruusa?
= ...Gledaj svoja posla!
*... Dobro, samo da ti kažem, stisni srebrnim nožem, sok će samo poteći, nemoj se mućiti s lupanjem o zid il bilo koje druge predmete.
= Hvala, idem ja, drago mi je što smo se upoznali.
*Doviđenja...
(iz daljine)
= HVALA NA SAVJETU!


Krenuo sam natrag u tamnicu, da baš vidim ko je još budan... Napipao sam si onaj pergament u džepu koji sam našao neki dan kod sovinjaka... mora da je nešto posebno kada reagira pokraj onih magićnih stvari za otkrivanje magije... siguran sam da je to nešto posebno... da vidim...
Revelas!

Na karti se nešto napisalo...
U buduće, kaže se "Svećano obečajem da ne kanim učiniti ništa dobro"

Skroz sam se šokirao, ćini se da je to bila mapa Hogwartsa! I...ovdje sam ja, a Filc je bio iza ugla, šmugnuo sam iza nekog oklopa dok nije otišao... i onda sam vidio Mrs. Norris je bila ispred mene, i stvarno, svojim velikim očina je zurila u mene... ja u nju...
Žao mi je maca, Omami

Skamenila se, a ja sam samo krenuo uz nju, vidio sam da se Filch vraća da vidi što je to zabljesnulo, već sam bio izpred vrata za ulazak u dom i rekao loziku.

Sjeo sam na 1 prazni kauć iza svih, i Sabbath mi je baš skoćila na krilo... Lagano se istezala i zadovoljno prela...
Poćelo me peći ugriz oko vrata... Sabb se samo nakostriješila i siknula na mene, te odjurila gore u spavaonicu... Otišao sam odmah i našao napitak u ladici... Gucnuo i bol je prestala... Ovo je bilo blizu... Trebat ću se u buduće bolje paziti da pijem lijek na vrijeme.

- 05:55 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Rodni List



Ja sam Vincent Slytherin
Zadnji "živući" potomak Slytherinske loze...

----------------------------------------
O

V
O


S
A
M


J
A
---------------------------------------

...nemojte sada, "Nisi fotogeničan" i ta spika... znam sve to.

Idem na 6u godinu, imam 16 godina, među najmlađima sam na godini i toga se ne sramim.

Živio kod udomitelja bezjaka dok nisam krenuo u Durmstranga, te se na kraju preselio u Hogwarts.

Na samom poćetku dolaska u sadašnju školu, posjetila me teta i ostavila dar koji nisam mogao vratiti, besmrtnost i prokletstvo, u jednom paketu.

Ljubimci-




Sova Seebreath (crno bijela ušara)




Mačka Sabbath (perzijanerica crno crvena boje i zelenih očiju)

Zanimaju me

*Napitci (Snape)
*Obrana od mraćnih
Sila (Moody)
*Preobrazba (McGonagall)
*Proricanje Sudbine (madame Maxeen)

Poznanici


slytherine shield
Kolege Slytherini



Draco Malfoy
Draco Malfoy

Pansy Parkinson
Pansy Parkinson

Gregory Goyle
Gregory Goyle

Vincent Crabbe
Vincent Crabbe

Agatha Smith
Agatha Smith






slytherine shield
Ravenclawi



Lisa Lovegood
Lisa Lovegood






Gryffindor Chrest
Gryffindori



Miranda Smith
Miranda Smith

Amy Watson
Amy Watson

Angel McRowen
Angel McRowen

Keera Smith
Keera Smith

Lara Shinoda
Lara Shinoda

Jennifer Pleasant
Jennifer Pleasant