< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
07.05.2006., nedjelja
Ljubav prema jednoj sivoj Rijeci

I tako moja je malograđanska duša odlutala putem sjeverozapada. Došla je nakon punih 8 sati u jednu malu gradsku zajednicu pod imenom Rijeka koja je odmah na uglu poslije Bakra, koji je magistralom poslije Karlobaga, Senja, Crikvenice. Put magistrale je veseo kao i oscilacija životnog puta za nepismene to znači gore-dolje. Tako je put magistrale veseo da vam se povraća od zavoja. Rijeka ko Rijeka, siva i ružna, ali što čovjek više prolazi gradom susreće vesele i sretne ljude, po svemu razvijenija. Ljudi različitih godina plešući hodaju gradom. Široke ulice, mali Beč! Počeo sam voljeti Rijeku, Rijeka je počela voljeti mene. Bio sam jedan dan, ali onda se moja mediteranska duša zaželjela Splita, koji je pred suicidom, ali nije siv i ružan. Uz zvukove dua Stefanovski - Tadić u radiju. Došao sam kući, ali fali mi malo Rijeka, da sam bar ostao još koji dan!?
- 16:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>