< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
26.04.2006., srijeda
I još jedna Paris Hilton!!!

Kada sam kroz tugu i jecaj uvidio da nema u Hrvatskoj tako savršene žene kao Paris Hilton, sav sam s usklikom eurEca ugledao Danijelu Martinović. Koja je naša Paris Hilton! I mi je volimo, a i ona se trudi da nam se svima dopadne, i dopadne nam se toliko da udaramo glavom o ekran dok god je više nema na ekranu!!! Naravno da u razgovoru sa Danijelom nećete baš biti oduševljeni pošto ste vi niža rasa i ne razumjete govor jet-seta, ali bit ćete oduševljeni njenim atributima i visokim glasom, koji razbija staklene predmete!
Ima ona i izuzetne pjesme od kojih volite radio ubaciti u kadu u kojoj se kupate, dok je još upaljen. Došao sam do zaključka da se mladim ženama nameće ono jedinstveno budi lijepa, a ako nisi odi u časne, a ako si glupa nema veze, našminkat ćemo te...
Žene vi ste osuđene na propast...hehee
- 15:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>