< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
24.04.2006., ponedjeljak
i heroj tjedna je... Premijer Ivo

Čuli smo da nam je premijer nakon velike nakane da pomogne Tvornici Duhana Zagreb, jednostavno odumro. Odustao je od radnika koji spravljaju duhan i koji ubija ljudsko tijelo, i to ljuDsko tijelo umre, od istog tog raka koji dolazi od duhana koji rade radnici u TDZ. I naravno da onda premijer sluša glas zdravlja u sebi i ne želi pomoći legalnim donosiocima raka.
INAČE JA NE PUŠIM!!! TVD su isto što i narko-kartel. Vratimo se na premijera koji se odlučio biti majmun i odustao je od ljudi koji su nadasve gori od životinja pa je preuzeo ovakvu facu kao na slici koju vidite, radi se o premijeru. Naime greška je premijera što nije ustvari pobio te glupe trovače naše nacije koja i ne želi pušiti duhan. Naravno da naša država želi biti zatrovana duhanom, i naravno da radnicima treba privatizacija, i naravno da treba svima dati otkaz bez otpremnine, JEBEŠ OTPREMNINU SLUŠAJ ŠTIKLU
Ne radi se ni o štikli ni o severini ni njenom jebanju s oženjenim hercegovcem...
Inače štikla je genijalna pjesma pa svi koji traže riječi pjesme mogu je pronaći ovdje. Znači za sve one koji nemaju riječi pjesme od severine evo im rječi:

MOJA ŠTIKLA

Jer još trava nije nikla
tamo gdje je stala moja štikla
tika-taka oko pola tri
štipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro
takve kao ti
đavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
kuc, kuc, kucaj nekoj drugoj
sojčice devojčice
Daj, obuci čarapice
jer još trava nije nikla
tamo gdje je stala moja štikla
Ojda, da, oj da, da
oj da, da, da
moj, moja štikla
S, seks
hop, hop, mrk, mrk
tika-taka oko pola tri
štipnut ćeš me da se ne vidi
zlatan prsten, tanki brčići
znam ja dobro takve kao ti
Šic, šic, bježi nekoj drugoj
cupa, cupa, zumba, zumba
seno, slama, sir, salama
cikla nikla, cikla rikla
Afrika, paprika
zlatan prsten, tanki brčići

- 13:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>