< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
30.03.2006., četvrtak
1.PINK FLOYD


Pink Floyd - Wish you were here 1975*****

Meni svakako najbolji album i bend svih vremena, Wish you were here, posvećen Syd Barrettu. Najbolja skladba osim znane istog imena kao i sam album, Shine on you crazy diamond pt 2. i Have a Cigar Cijeli album je pun laganih melodija osim Have a cigar, te elektroničkih detalja u backgroundu, te izrazito tužne i osjećajne gitare... Morate to čuti!!!
1. Shine on you crazy diamond 1 - intro uz sintisajzere lagano, poput svemirskog svitanja s Gilmourovom gitarom te izvarednim tekstom, posvećenim Syd Barrettu
2. Welcome to the machine kraća pjesma o ulasku u show business te odvajanju od vlastitih osjećaja, odlična tužna pjesma s dosta eletroničkih detalja
3. Have a cigar rockerska blues + atmosfera sintisajzera, pjesma o muzičkom tržištu, ugovorima komercijali...
4. Wish you were here posveta Syd Barrettu, idilična pjesma o voljenom prijatelju, jedna od najboljih laganica uopće, svih vremena. Akustične gitare... vrhunsko pjevanje DAvida Gilmoura...
5. Shine on you crazy diamond 2 outro i kraj albuma kao i prvi dio samo mnogo bolji bar po meni, s dosta efekata 15 minuta sve skupa pola sata vrhunske muzike...
- 15:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>