< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
12.03.2006., nedjelja
Idiotarija od bloga

Sad kritika ovom svijetu. Tea Radić naime bila bi američka heroina kao Paris Hilton ili Avril Lavigne, djevojke koje su nitko i ništa...
Takve žene pišu romane o glupostima, o lakiranju noktiju, o kavama, gledanju konobara, i onog principa svih djevojaka "jebala bi se a da ne uđe".
Kritika na njenu knjigu roman kojoj sam već zaboravio ime.
Glupost, ali glupost upaketirana s vezom ili korupcijom može izići na naše tržište knjiga.
Knjiga je glupa i bez veze najbolje da je čitaju dame koje imaju 15 godina...
Sada isto to kritika na mnogo tema koje se tuku u njenom blogu, red hot, dečko, koncert, red hot, dečko, red hot, o ta ljubav i opet red hot.
Teme su iscrpljene i smijem se tim idiotima novoj mtv mladosti kako seru i još stave pink floyde kao svoj bend...
Čisto govno...
Ja sam ogorčen na razinu i plitkost bloga i razmišljanja ljudi, i što je nestvarno takvi ljudi diplomiraju.
O Bože ako je diploma otvorena svim ljudima, čak i smanjenog kvocijenta onda jebem ja faks...

Evo vam i njen link da se uvjerite u blog gluposti i red hot chili peppersa!

http://rhcpcrofanclub.blog.hr/
- 17:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>