< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
16.01.2006., ponedjeljak
I NOMINACIJA ZA IDIOTARIJU DANA IDE.....

FORUMU DISKRIMINACIJE
http://song-music-lyrics.net/forum/index.php

U FORUMU PIŠE:
"Ovo je jedino mjesto gdje se može pisati na hrvatskom.
Postovi koji nisu na engleskom jeziku ili ne sadržavaju engleski prijevod u bilo kojem od ostalih topica biti će izbrisani bez upozorenja!

Iznimke ne postoje!

Znači da sve bude jasno, u sve topice može se pisati na bilo kojem jeziku uz uvjet da je tekst preveden i na engleski."


Zašto?
Forum koji je ubio moju volju za prisustvovanjem na istom, je razlog zabrane mojih postova koji su bili na hrvatskom!!!
Npr. Ja ne znam engleski jezik, ili ga radi moralnih uvjerenja ne želim govoriti baš kao što englezi ne vole vidjeti pakistance i amerikanci muslimane.
Ja iz razloga eng- amer ratova na muslimanskim prostorima, iraka, afganistana i kuvajta, radi iskorištavanja gladnih i siromašnih država! odbijam govoriti engleski pod prisilom, Zato molim na razumjevanje!!!
tako da su moji postovi izbrisani, a postovi sa hrvatskim jezikom su maknuti u koš Croatian Language!!!

Diskriminacija sloboda na djelu!!!
Tako da ja sa svoja dva hrvata moram pričati ENGLESKI
E NEĆE IĆI!!!

- 18:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>