< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
02.01.2006., ponedjeljak
Sretna (nova) Godina!!!

Bilo kako bilo, godina se promijenila, iz 2005 u 2006. I što sada, malo sam u k... kad se sjetim da sam još jučer cugao, a sad pišem ovaj idiotski tekst, samo želim reći malo o prolaznosti, znam nisam originalan, al bogme ljudi vrijeme jebeno ide! Kao neki debeli idiot koji se kotrlja niz planinu!
Inaće Thompsonu poništen crkveni brak, e jebiga kad imaš vezu i kod Boga, tako i biva! Zadivljujuće zar ne. Narod je slavio promjenu četveroznamenkaste brojke koja broji 365 dana u godini ili 52 tjedna valjda ste barem malo pismeni da skužite da ima 12 mjeseci. E jebiga.
Ne čita moj blog baš puno ljudi no pišem ga radi svoje nostalgične i jebene duše! Guštam uz cigaretu i kafu pisat ovo! Baš ovo!
U životu je bilo događaja i do nove godine, bio sam na koncertu Bajage radi moje družice. Bio je koncert ok, vidjeh Borisa Dežulovića, novinara i pisca, možda i najboljeg u ovoj državi, no čovjek ne izgleda baš najbolje ima rak! Tako da me sjebo, a i pogled mu je umoran! Drž se Borise nisam ti imao muda to reć, no sada poručujem.
ETo, prošao je doček, dočekali smo je, i što sad opet isti kurac ista kolotečina, nije bilo promjene ni u vladi ni u valuti, ni u politici, bogme ni u vremenu, bila je promjena samo u jednoj jebenoj znamenki!
Al ok, da ne ispadnem skeptična pizda i ta proslava, je ok, nek se narod veseli, barem cugi ako nema nečem drugom, a čemu drugom upitam se, tih stvari je sve manje i manje!
Ok bar bliskosti i prijateljstvu te naravno blaženstvu što ga daje alkohol!
Budite svi sretni! To je naredba, a ne savjet!
- 18:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>