prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
18.12.2005., nedjelja
Svim junacima, novi tjedan je tu!

Dragi blogeri, pošto nitko ne zna za mene, ja pisem sve ovo
radi sebe, ne radi vas, zato ko vas jebe!
Nedjelja je još jedna prošla, Malnar je napravio još jednu subotnju emisiju, izlizanu i rutinsku
Komercijalnu epizodu noćne more, u kojoj vise malnara ni nema
ne da mu ivo sanader,
ja sve promatram!
WTO je napravio sastanak opet navodno za siromašne!
Bogate države žele surađivati s malima tako da ih lakše iscrpe!
Naravno mali će popušiti!
Eto sutra je ponedjeljak, novi radni dan za mene kao dizajnera i umjetnika!
O Bože(čitaj prirodo) daj mi kreativnosti za sutrašnji dan!!!
Nada je sve što imamo zato je ne trošimo uz krunice, napravimo nešto i sami!!!
Potrudimo se!
A i veliki pozdrav katoličkoj crkvi u hrvata koja je svugdje, samo što nemaju đambo plakate
na kojima piše "no sex with condoms, get aids!"
Seronje!!!
Bok
- 23:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>