Hayden želi obitelj
03.04.2009.,
Photobucket

Hayden želi imati veliku obitelj sa starijim čovjekom, ali ona ne želi da nijedno njeno djete ne postane slavno.

19-godišnja zvjezda Heroja koja je nedavno započela vezu sa 31-godišnjim Milo Ventimiglia kaže da želi imati veliku obitelj i da joj je to jedini san.

Rekla je Britanskom In Style časopisu: „ Uvijek sam govorila da želim imati četvero djece, jer ja volim djecu. Ja bih voljela biti majka i volijela bih imati obitelj, za Talijane je to najvažnija stvar koju možete imati.“

Kako god ona traži pravog muškarca s kojim to i može imati.

Ona je rekla: „ Ja mislim da morate biti lijepa i snažna osoba da bi mogli to sve podinijeti. Ja sam sretna, ali nikada ne bih mogla svoju djecu tjerati nešto ili ih kritizirati dok su mali. „

13:10 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off