** ewo me opet ** - Hayden - Blog.hr
05.06.2008.

** ewo me opet **

Već ni ne pamtim koliko je vremena
prošlo od mog zadnjeg posta.
Predugo,reći ću.
Niti imam vremena niti pojma
o čemu da pišem.
Pošto ni sada nisam na čistome
samo ću ukratko predstaviti
nekoliko mojih naj

ANGELINA JOLIE

angelina jolie

Angelina je rođena 4.lipnja 1975.
(Happy birthday,Angie)
Na početku karijere glumila je u
glazbenim spotovima.1993.
Osvojila je tri Zlatna globusa
i Oscara.Popularnost je stekla u filmu
«Tomb raider»

HAYDEN PANETTIERE

Hayden Panettiere

Hayden je rođena 21. kolovoza 1989.
Glumačku karijeru započela je sa samo
11 mjeseci.Najpoznatija je po ulozi
navijačice Clair u seriji «Heroji».U vezi
je s kolegom Milom Ventimigliom.

MILAN

milan

Od kada sam počela pratiti nogomet,
negdje 2005.,navijam za Milan.Klub
je osnovan 1899.Ligu prvaka do sada
su osvajali 7 puta.

FENERBAHCE

fenerbahce


Fenerbahce je turski klub za koji su mnogi
čuli tek ove sezone.Kada su ostvarili svoj
najbolji rezultat ikada u Ligi prvaka.Već sam
prolazak skupina bio je velika stvar ali na kraju
su došli do četvrtfinala gdje je bolji bio Chelsea.

Ima toga još ali kada bih svih predstavila
trebalo bi mi sat vremena.Ipak,moram nešto
ostaviti i za sljedeći post.

12:01 , Komentiraj { 49 } Print . x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

On/Off
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ah...
Što da rečem?!belj
Ovo je moj blog na kojemu se
90 % radi o Herojima.wink
Nadam se da će vam se
svidjeti i ako niste
heroes fan.dead

P:S.Pliz komajte

Linkovi


Blog.hr
Blog servis


slike
Hayden Panettiere (avvie) -- sweet sensations


heroes


heroes


Heroes

Angelina Jolie

Angelina Jolie



Mon Milan



Tomb raider underworld


angelina jolie



angelina jolie



fenerbahce



Fenerbahce Third Kit





credits
Budalica.dz - x