hawkeye_1306

31.12.2020. ( četvrtak ) u 21:00 (9)

odjavljujemo se iz godine ove...

43-590

godine za koju vjerovatno svi želimo da nije niti postojala
a za godinu koja slijedi, nemam želja za sebe
samo da moja stara majka ne odlazi spavati sa strahom
pozdrav vam svima moji dragi prijatelji, iz tužnog srca


30.12.2020. ( srijeda ) u 18:59 (3)

može li još gore ...

42-589

na kraju prošle godine, za mene prilično loše
zapitao sam se...valjda ne može biti uvijek samo lošije..?
ali - može, težak potres u Zagrebu, pandemija koja je uništila puno toga
pa tako i moj mali poduzetnički plan s rentanjem morskog stančića
ukralo mi mali srebreni autić...i sve sam to nekako prihvatio kao stvarnost
pa i potencijalnu izloženost sina virusu - srećom ipak nije obolio
a za kraj, novi potresi, jedan za drugim, užasni čak i tu, daleko od epicentra
uopče nemam riječi a nažalost niti financijske snage da pomognem...
jedino što mogu pružiti su dvije ruke koje još uvijek znaju raditi, i hoće
pozdrav svima u ovim teškim danima, iz srca


28.12.2020. ( ponedjeljak ) u 20:53 (8)

nekako smo opet počeli mirnije spavati...

41-588

ali danas, ranim jutrom,oko 4h25 budi me uznemirena maca Sky
niti ja više ne mogu zaspati, nevoljko ustajem, pokušavam riješiti nešto administracije
i dok tako vegetiram pred računima, tlo se počinje pomicati... 06h28 je
pomislim, zar opet...da, opet, sve više, sve dulje, beskrajno
moje predivne kćeri već su na nogama, kažem - tenisice na noge
par sitnica i odlaze u mali stan...ja ostajem s uspavanom majkom
u isčekivanju, a ništa dobro ne očekujem ...samo se zapitam, zašto ..?


24.12.2020. ( četvrtak ) u 23:24 (18)

eto nas opet, usprkos svemu...

40-587

usprkos potresu, lopovima, globalnoj zarazi
godina se bliži kraju, vrijeme kao proljetno - danas 17 C stupnjeva



ne mogu reći da sam okitio jelku - jer nisam
a niti nije jelka nego instalacija, ali meni je dovoljno
ono što je važno, bez obzira na ovaj prigodni dio godine, jest
da sam zahvalan za svaki trenutak koji ste posvetili mom malom blogu
i želim svaku sreću, zdravlje svima i da godina pred nama bude barem malo sretnija
pozdrav iz srca

10.12.2020. ( četvrtak ) u 21:22 (16)

nakon tehničkih problema...

39-586

opet sam tu...iako nemam nešto posebno novo
prethodnih nekoliko neuspjelih postova sam izbrisao pa se ispričavam
dragim ljudima koji su ostavili komentare



za danas samo još pozdrav iz srca

02.12.2020. ( srijeda ) u 18:56 (8)

pao je prvi snijeg...

38-585

a sada već dugogodišnja tradicija kaže...
silazim, u svojim povijesnim, teškim cipelama bez žniranaca
naravno, imam i zimsku opremu, rukavice, lopaticu i četku



malo zabave, a autić ionako treba odsniježiti
pozdrav iz srca

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.