hawkeye_1306

31.03.2013. ( nedjelja ) u 13:06 (14)

9-265

kao i kiša,vrijeme klizi neosjetno
sporo a ipak tako,tako prebrzo
sjedim u sobi bez svjetla
grijem se tvojim toplim tijelom
jučer,tako blizu a već sjećanje
danas nema sunca
niti na mojoj,sunčanoj strani
grijem se tvojim toplim tijelom
sutra,opet ćeš me ljubiti
gledati ću te očima bez treptaja
kako se svlačiš,polako
ostavljaš samo mali komadić svile
napet na glatkom trokutu
kao posljednji izazov
spuštam usne na sam rub
koža ti miriše...na tebe
sobu bez svjetla
ispunjava blistavi sjaj



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

24.03.2013. ( nedjelja ) u 13:06 (0)

8-264



stara cesta rijeka-delnice-zagreb, danas oko 14h...

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

15.03.2013. ( petak ) u 13:06 (0)

7-263


to je izgleda to...došlo je vrijeme
da pokušam smanjiti nered u svom životu
za početak, prepolovio sam utrošak piva
i moram priznati da su mi dani ko godine...
jbg, žedan sammm

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

08.03.2013. ( petak ) u 13:06 (0)

6-262



danas...sunčan je bio dan...ispratio sam prijatelja
na put bez povratka, kojim ćemo svi jednog dana
umjesto govora svira ' hotel california '
baš kao prije tjedan dana, kad smo popili pivo
pozdravili se s...vidimo se prijatelju
više neće biti ista naša kvartovska pizzerija
vrijeme će učiniti neizbježno, dani će prolaziti
kao da je sve kako treba...a nije, nije
hvala ti Robi, za sve godine prijateljstva


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

03.03.2013. ( nedjelja ) u 13:06 (1)

5-261


eto...konačno dva sunčana dana...i to za vikend
iskoristio sam ih za druženje s Anchee
Planina, već kakve planine jesu, zametena snijegom
a pod toplim zrakama sunca moglo se i odmoriti...
pozdrav svima, iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.