The pieces of my mind

petak, 19.01.2007.

USPOMENE S OTOKA CORONA ANGEL PART 1

Probudio sam se i vidio da se nalazim na otoku.Da vam iskreno kažem,nemam pojma kako sam ovdje došao ni gdje sam.Neobjašnjivo je to što imam samo ovaj dnevnik i mali nožić.Valjda ću se već nekako snaći za hranu i sklonište.Najčudnije od svega je što se uopće ne sjećam prošlog života niti ikakvih događaja.Jedino što znam je moje ime i prezime te datum rođenja.........Sunce se već skoro stopilo s morem.Ne sjećam se ničega,ali siguran sam da je ovo najljepši zalazak u mom životu.Osjetio sam neki čudan osjećaj koji ne mogu opisati,no on je popustio već nakon nekoliko sekundi jer je Sunce zašlo zapanjujuće brzo.Iako je noć,temperatura je ugodna.U kratkim rukavima mi nije niti vruće niti hladno.Napravio sam privremeni zaklon od kiše,no sljedećih 10 dana na nebu se nije pojavio niti oblačak,a temperatura kao da se nije mijenjala niti za stupanj.Polako sam naučio kako se prehraniti i našao izvor pitke vode.Često promatram pučinu,no još se niti jednom nije pojavio nikakav brod.Čini mi se da sam usred oceana.Svaki dan gledam zalazak Sunca.Prekjučer nisam namjeravao,no osjetio sam strahovite bolove koji su prošli čim sam došao na plažu odakle sam mogao vidjeti zalazak......Osjećam samoću.Ne sjećam se nikoga poznatoga,no bolje bih se osjećao kad bi postojao bar netko s kime bih mogao razgovarati.Tišina me uznemiravala.Svakog dana istražujem,no nisam naišao na ništa što bi ukazivalo na to da je ijedan čovjek prije mene boravio na ovom mjestu.Pješačim već cijelo jutro,a nisam vidio drugi kraj otoka.Nemam ideju koliko bi uopće mogao biti velik.Nadam se da ću se znati vratiti.Zbog guste šume prije nisam vidio,no sad se ispred mene stvorila užasno visoka planina.Počeo sam se penjati,iako sam znao da bi mi trebali dani da se popnem do vrha.Imam dojam da ću ubrzo naći nešto jako zanimljivo.Ali što bi to moglo biti?Penjem se,ali još uvijek kroz šumu,pa ne mogu vidjeti koliko sam se udaljio od mora i mog prenoćišta.Ako nešto uskoro ne nađem,morat ću se vratiti.Ne bi bilo dobro kad bi me noć zatekla usred šume.Odjednom sam na jednom drvetu vidio nešto što je sličilo na staru krpu.Popeo sam se i razgledao taj predmet kad mi je zastao dah.Na poleđini je pisalo Corona Angel Island.Srce mi kuca dvjesto otkucaja u minuti.To znači da ovdje ima ili je bilo još nekog osim životinja.To je nepobitan dokaz da je ljudsko biće bilo na ovom otoku.Je li još tu?Što ako ih je više?Možda će me napasti! ....... [to be continued]

19.01.2007. u 15:32 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Be brave,enjoy the life 'cuz you have only one shot










MOJA OSOBNA ISKAZNICA

Ime: Danijel
Prebivalište: Poreč
Datum rođenja: 02.06.1990.
Škola: 3. razred opće gimnazije
Hobi: tenis
Love: cure,stanite u red
Music: RHCP,Linkin Park,James Blunt,Shakira,System,Evanescence...