leptirice...

malojed
another stranger me
anabela girl
annafreak
ništa posebna
amoeba
DiT
Laura
...leptirica...anorexic...
just me
wannabeth1n
skin and bones
Yellow
uspjetcu
Blue
la vaga
girl with broken dreams
preko trnja do zvijezda
iliveforanorexia
top model




< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Vjecita borba sa kilogramimaburninmad...i samom sobomlud...

sadasnje stanje:
- visina: 168 cm
- tezina:62.9 kg burninmad

ciljevi:rofl
1.cilj: 59 kg
2.cilj: 56 kg
3.cilj: 53 kg
4.cilj: 50 kg

e-mail: mrvica8@gmail.com

subota, 05.01.2008.

sve ispočetka...

Heywave...neznam šta mi je bilo, ali sad krećem ponovosretan. Odlučnija nego ikad...hehe...Skužila sam da me izgladnjivanje nevodi nikud...ne, nisam odlucila odustat d svega, nebi ni u ludilu...Ali odlucila sam unosit barem nesto hrane, zapravo odlucila sam se za UN dijetu...Ok, malo sam je prilagodila tj. smanjit ću unos hrane jer tamo ima stvarno previše toga...izbacila sam kruh i još neke sitnice smanjila...Puno mi je pomogao post o samokontroli - la vaga. tnx curo, stvarno si me motivirala... Vjezbanje...hmhm...uspjela sam dignit dupe...hihi... ok, nemogu rec da sam vjezbala, ali cijeli dan sam u pokretu i nesto pospremam. Od sutra počinjem vjezbati...Neznam koliko ali znam da ce biti ukljuceni trbusnjaci, bicikla (sobna), vijaca i ako bude lijepo vrijeme i trčanje... Danas sam pojela jabuku i mandarinu i ujutro popila kakao... Stala sam na vagu...60kg...kad pogledam koliko sam pojela zadovoljna sam... Sutra krecem na dijetu...Obavjestila sam staru...nije nista prigovarala. Mogu biti zahvalna jer sa starcima stvarno nemam problema...uvijek kazem da sam jela vani ili ako sam cijeli dan doma da se neosjecam bas dobropa nemogu. Stvarno mi nerade probleme. Cure, puno vam hvala na podršci, nebi mogla bez vas...Toliko od mene za sad, javim vam kako mi ide...držite mi se...možemo mi to!!!
...kissich...kiss

- 19:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.