Goc's haven

srijeda, 04.01.2006.

inspiration from within


... Evo počinjem pisat post u hmmm 3:53 (uz zvuk gitare Jimia Hendrixa) ako dobro vidim...Pitate se možda zašto ? Sve me boli. ali skoro pa baš sve i nije me briga...bar ne više. Protekla 4 sata sam radio prokleti stil za pisanje u wordu za posao za koji necu biti placen do 7.mjeseca i analizirao zašto krvavi vipov chat izbacuje svakih pola sata ... i nađoh ovu liniju [meta http-equiv="Refresh" content="1200"]... koja je samo dio šugavog sistema koji tjera vipovu stranicu da se aj pogodite ... REFRESHA svakih cca pol sata i poremeti chat, i zato ljudi hebu mater vipu .. eto jedan misterij manje...još jedan otkriven zec u grmu , al ga se nemre istjerat ...

I tako, našao sam zadovoljavajuć look za blog , koji ce trajat čak do proljeća, tada će proći kroz neke temeljite vizualne promjene.

I sad gledam koru od banane i promatram već satima kako se polako mijenja, od svijetle krem boje ... došlo je do tamno smeđe, iznutra , a izvana je ista... nekako mi se čini da ja i ta kora od banane imamo nešto zajedničko barem što se tiče tog procesa propadanja, nije da se jako primjeti izvana, mozda samo malo...

Eto i pitam se u ove rane jutarnje sate , tj. u točno 4:00 koji je smisao života, ustat se ujutro, tratit vrijeme do 2 pm i onda otić u ZTK i tamo odrađivat za ljetovanje do 5 pm i onda doc doma i u 8pm opet otić na trening...i svaki dan isto...i koji je tu smisao .. vidim ga jedino u nekim stvarima koje jos nisu za blog, mozda i budu jednog dana , kad budem mnogo hrabar ili pijan.
...i onda evo dođe kraj i ovom postu, jer me čaj od koprive koji sam popio oko 2 am tjera da obilježim teritorij u wc-u i ono malo razuma što je ostalo da idem spavat .. iako ništa od spavanja, moći ću reći da sam barem probao (sad mi napamet pada ona mudra od Yode: "Do or do not, there is not try")----Boki me zarazio ....

- 03:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #