subota, 29.03.2008. ♥

♥ °°¤Srce ti poskoči čim ga vidiš? To nije ljubav, to je STRAST.¤°°

ej...evo mene...i novog posta...i u ovom postu bit će svega,slikica,i tak.....ja sam opet jučer bila sama doma..sestra mi je bila na rođendanu...mama radila cijeli dan.....bila sam prekjučer u Zagrebu s mamom i sestrom...išle smo kod ortodonta,i trebala sam si kupiti neke stvari za Pariz,kao npr. majice,traperice,trenirka...ali našla sam samo traperice...a ostalo ću valjda kasnije...tenisice imam,i to ne jedne=)..hehe..trebale su mi crne za nastup,i kupila sam Nikeice,ali je na kraju ispalo da nam ne trebaju...mama mi je bila tak ''happy'' kad sam joj to rekla,pošto mi ih je ona kupila i PLATILA...al ok...i imam neke bijele...i imala sam Pumice,al nemam više=(...al ok,dosta o tenisicama=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



sutra nam počne škola..aaaaa...al ok...kao šta sam već spominjala mali milijon puta,mi idemo u Pariz...nadam se da će biti ok...
i za tjedan dana mi sestra ima pričest...bit ćemo u 'Europi' ...wuhu..tam je najbolji odojak...njami...bit će mucho ljudi..wuhu...a an prije toga moji idu na svadbu u Rijeku..tak da ću biti opet sama doma...juhu...i tak..zapravo nema ništa novo kod mene...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.