Hatepogodak

utorak, 17.04.2007.

Reklama koja je promijenila moj život

Volim dobre reklame. Isto kao i dobre trailere za filmove. Smatram ih kratkom umjetničkom formom. Video krokijem. Puno je teže biti zanimljiv, interesantan i ostaviti trag kada trebas u par sekundi ili minuta uhvatiti nečiju pažnju, zainteresirati ga da čuje poruku koju mu šalješ i toliko ga zabaviti da je zapamti. A kada još pokušaš promijeniti nečije dugo ustaljene stavove i promijeniti mu pogled na svijet to graniči sa genijalnošću ili magijom.

Dugo sam vjerovao da je guz papir jedna apsolutno nebitna stvar u životu. Smijao sam se ljudima kojima je bilo bitno da kupe višeslojni papir. Nisam mogao shvatiti zašto je nekome bitno da će komad papirića kojim će obrisati svoju poštovanu stražnjicu bitno da miriše na jasmin. Ili ružu. Ili jorgovan. U slučaju da nema guz papira, što se mene tiče, mogu poslužiti novine, list, kamen. Zaboga neće svijet propasti ako papir nije troslojni. Ali onda je dosla ONA. Reklama koja je promijenila moj život.

Zewa - luksuz koji si možete priuštiti.

I moje oči su se otvorile pred tako osnovnom istinom koju nisam uspio shvatiti do te reklame. Guz papir je jedini artikal u kojem se razlika između škart kvalitete i vrhunskog proizvoda mjeri u par kuna. Proizvod kod kojeg mozete biti ekstravagantni koliko god želite, a da vas to u najboljem slučaju liši jedne ili dvije kave. Od tog trenutka kupovina guz papira postala je trenutak moje ekstravagancije. Trenutak u kojem hakiram konzumeristički sustav vrijednosti. Kupujem mekani troslojni-četveroslojni papir, perforiran slikama perca ili cvjetića, diskretno namirisanog jasminom ili ružom. Ma engleska kraljica nema bolji u svom zahodu. Da se pojavi bolji (i cijele 3 kune skuplji) kupio bih ga slijedeći dan.

Tih nekoliko trenutaka postali su trenutak trijumfa nad svijetom u kojem se zbog luksuznih dobara mogu ubijati ljudi (kao u Africi zbog dijamanata), životinje, izrabljivati radnici u rudnicima ili uništavati ogromne površine zemlje u čeprkanju za par komadića vrijednog metala ili kristala. Našao sam svoje luksuzno dobro zbog kojeg nitko nije patio. I to luksuzno dobro sa porukom. Serem Vam se na Vaš luksuz.


- 00:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #