design by Bahata =)
< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari želiš?/ne želiš?

Opis bloga

ma nema opisa, čitaj pa ćeš znat o čem se radi!!!!!!!!!


SUPER BLOGOVI:


marta
MRŽNJA+BAHATOST=SAVRŠENSTVO
lily
jelena
dragičević
neki tipac
dorotea
ena
Petrichka
točkica

e ljudi... ako mi hoćete nekaj reć možete mi poslati mail
na ovu adresu:
mateja-92@net.hr


NEMOJ KLIKNUT NA OVO!!!!!
Dont click hear

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this! <- obratite pažnju na ove riječi... i sliku
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Image and video hosting by TinyPic



nedjelja, 28.01.2007.

.....:::::ŠTAFETA:::::.....

halo ljudovi............... kak ste...... da, znam da dugo nisam pisala post, al bila sam previše
ljena.... a kaj ćeš......... mora i to biti netko.......... a sad da prijeđemo na stvar.....
tj. na štafetu......... štafetu mi je predala
Petrichka........ iako sam se nadala da ćeme
zaobići..... al nema veze........ hmmm..... pa krenimo.....

1. ja se uglavnom ničeg ne bojim..... al strah u kosti mi natjera jedna malena
stvarčica.......... tj. stvorenje......... užasno se bojim pauka........ oni su mi grozni.......
kad vidim one njihove tanke duge noge..... još ak su dlakave.......... sam kaj se ne
onesvjestim....... krv mi se sledi u žilama........ osim pauka užasavame kada sam zatvorena u
malom prostoru...... il kak bi se to stručno reklo...... malko sam klaustrofobična........ znam
grozno...... a daj te samo zamislite kak bi se ponašala u maloj prostoriji i da je još pauk
unutra......... brijem da bi bila mrtva...........

al dosta o mojim strahovima........ idemo dalje.....

2. svi misle da sam ja nekaj pametna i da stalno učim..... al to nije istina.... jedino kaj ja
znam je ono kaj zapamtim na satu..... i to je sve......... a da za glazbenu ni ne pričam........
negdje sam u zaostatku za drugima godinu dana..... al to je sve zato kaj sam u prvom i drugom
razredu vježbala..... al u trećem......... grozno..... profesorica je ludila samonom........ al
ok..... u četvrtom sam nekaj nadoknadila i trudim se da sad u petom opet ne stvorim zaostatak jer
bi htijela u srednju glazbenu, al je to još jedan problem jer bi onda morala i na klavir, a ja ne
mogu s dvije ruke drugačiji ritam, tak da sam se od srednje oprostila, al svejedno neću
popustit.........

3. opet moram opovrgnuti tuđe mišljenje......... također svi misle da sam neki sportski tip...
mislim..... misle da mi sportovi idu dobro.... al ne idu... jednostavno se nemrem tam trgat za
loptu...... zato mrzim košarku..... a rukomet još mogu podnjet jer stalno žicam profesoricu da
budem na golu............. i jedini spor koji ja volim je odbojka....... zato kaj se tam nemoraš
gurat za loptu......... a i odbojka mi je zbog toga puno ženstveniji sport od rukometa il
košarke il bilo kojeg drugog sporta.......

4. hmmmmm......... kaj da tu napišem......... nemam pojma.......... ok......... napisat ću kaj
mrzim........ mrzim umišljene fufe kojima uopće nije stalo kaj će dalje u životu nego samo
se brinu koja će se prije napit......... jednostavno izludim........ cure dok su pijane ponašaju
se ko zadnje fufe... bar većina njih...
al ok... idemo dalje...

5.ok... ovo zadnje je malo bolesno.... al na neki način... meni je uzor nacratna osoba....
bolesno..... al jednostavno mi se sviđaju izjave.... mislim... rečenice napisane na
crtežima..... možete pogađati tko je to... Emily The Strange....... ja joj se jednostavno
divim... tj. divim se osobi koja ju je izmislila....


ok.... to je sve..........

a štašetu nasljeđuju:
marta,dragičević,dorotea, andrea,točkica

a evo vam i par slikica od emily.........

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



| OSTAVI KOMENTARCHEK... (88) | print | # |

ponedjeljak, 15.01.2007.

.....::::hmmm::::.....

ovak...... ovaj post nije baš za dečke. tj. muške osobe ga ne bi trebale čitati...... misli... mogu.... al to njih ne zanima.....

a da sad prijeđem na stvar.......

pošto svi iz škole već znaju što ja o tome mislim... vrijeme je da i vi saznate.... a tema su otvorene majice..... mene uvijek muči kak nekome to nije neugodno nosit... mislim ok ih je nosit dok ideš van il tak nekaj........ a ne sad svaki dan....a sad zakaj mislim da se otvorene majice nebi trebale nositi...... znam da se takve majice nose kak bi se dečki privukli...... al dečke neće privuć tvoj mozak (tj. nećeš ih ti privuk kao osoba) nego će ih privuć tvoj dekolte.... i onda će te gledat ko komad mesa i nikada te neće shvaćati ozbiljno!!! da sad to sročim u kraću rečenice: za njih su cure s dekolteom fufe!!!!!
ok..... to je moje mišljenje.... i ja to tak vidim.... možda nisam upravu.... al jbg..... život je takav.....


saznala sam nekaj užasno..... neka osmašica iz cankarice je trudna!!!!! to mi je rekla ana marija...... ona to zna zato kaj ide tam u školu a i zato kaj su zbog toga imali roditeljski sastanak... naravno ne žele reć ko je ta cura......... mene jednino muči di je toj curi bila pamet.... ba ima samo 14 godina... ak ne i 13........ pa užas!!!!! kaj nije nikad čula za nekakvu zaštitu!!!!!!! uglavnom to je grozno!!!!! ne želim više niti razmišljati o tome jer me onad mozak previše boli........


to je to kaj se tiće mojih stavova.... a sad ću staviti jedan spot za točkicu...... nije I wanna be your boyfriend.... al je isto jedna super pjesma za koju sam sigurna da će joj se svidjet...... pa zato...... uživaj......




| OSTAVI KOMENTARCHEK... (90) | print | # |

ponedjeljak, 08.01.2007.

.....:::::hello:::::.....

hm.... kaj da pišem... nemam pojma.. ovaj post sam sad počela pisati zato kaj mi je prošli bio prije tjedan dana. malo manje.. 6 dana....... al nema veze.........
opet se vraćam na temu dvornikovih........ jer mi se čini da ću ih stalno morati komentirat jer jednostavno ne mogu shvatiti kak neko može biti tako glup........ ne mislim da su svi glupi....... tj. želim reći da je ella debil........ ja ne znam na kaj se ona fura...... valjda na debilkinju kaoja je zaostala u razvoju....... al točno se sjećam jedne rečenice koju je rekla njena frendica : "reko mi je da trebam pročitati neku knjigu ... da nisam dosta obrazovana".......... to joj je kao reko dečko.... pa glupačo vidi se da nisi!!!!!!!!!!! ma......... mozak me previše boli kad mislim o tim bićima kojima je mozak razvijen kao trogodišnjaku..........
al ok.......... dosta o dvornikovima. pa nije ovo blog o njima............

sad si opet moram postaviti pitanje....... o ćemu da pišem........... nemam nikakvih pametnih ideja....... danas ću ić van s frendicama. ako mi se posreći i stari me pusti..... nadam se da bude..... jedini je problemček to kaj se tam puštaju cajke... a cajke su fuuuuuuuuuuuuuuj......... bljuje mi se kad ih čujem!!!!!!!!!!! al me tina nagovarala da idem. kao da tamo daju alkohol........... pa........ cajke ću pretrpit ak bum bila pijana........... tak da nema problema............

ja sma primjetila da sad u skoro svakom postu imam neku slikicu ili video....... pa zašto da pokvarim običaj.......... video neće biti od green daya........... a vi pogledajte od koga je.........





| OSTAVI KOMENTARCHEK... (57) | print | # |

utorak, 02.01.2007.

opet ja sa zakašnjenjem........

evo kako kaže naslov... opet kasnim sa čestitkama... al nema veze... SRETNA NOVA GODINA!!!

pošto nemam ničeg pametnog za pistai budem malo komentirala Dvornikove.........
hm.... s čime da počnem....... a da... budem sa Simom....... on je Danijelin izdavač.... kak joj se čovjek upucava...... nemreš vjerovati.... ja crkavam od smjeha......... zašto? pa zato kaj on ne odustaje iako ga Danijela 734 puta odjebe....... to nije normalno........... jedva čekam danas novu epizodu........ a sad o Dini da nekaj izkomentiram. on je 100% nadrogiran..... kak može izgubiti psa???? to mi nije jasno..... a kad ga je našo pas je pobjego..... a da nebi bilo kak samo loše govorim o njemu, jako je bilo slatko kada je kao išo porazgovarati sa Simom o Danijeli....... pa dobro je i napravio... kaj se onaj žgoljavi ženskar ima motati oko njegove žene??? uglavnom........ Dino je super sredio situaciju......... i naravno. ko nam na kraju ostaje..... Ella........ hm....... kaj da kažem o njoj......... pa iskreno. mislim da je i ona 90% vremena nadrogirana......... sviranje joj baš i ne ide....... al ajde ............ početnik je..........


dosta o Dvornikovima............. bacimo se na moj život.........

jučer sam nakon 100 godina pogledala DVD "Bullet In A Bible".......... svi koji vole green day znaju da taj DVD prikazuje njihov koncert u Velikoj Britaniji........ ne znam u kojem točno mjestu........ al znam da je pokraj Londona............ i uglavnom........... koncert je prekrasan........ pogotovo mi je bilo najbolja pjesma Minority.......... stvar je preeeeeeeeeeedobra........ mislim..... i druge su isto odlične... nema sumnje............. al ova je ipak bolja...........

pa evo....... zato ću vam staviti jeldnu live verziju. nije s tog koncerta ali je ipak super!!!!!!!!!







naravno......... slike su također ne izbježne........ nisu s koncerta... al jbg......... i ove su dobre.....









mislim da je to dosta za danas....... boooooooook



| OSTAVI KOMENTARCHEK... (66) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.