petak, 02.05.2008.

~**My LiFe Is OvEr**~

eeii...
Doll Avatars
Doll Avatars
evo da napišem post...jednostavno imam toliko inspirejšn da to moram izbacit iz sebe...
smijeh
~¤kazna od 200kn¤~
i tak je došla ta usrana srijedapuknucu...i cijeli dan sam nekaj nabrijana,iako sam u školi,ono,ponekad tak fensiii,a ponekad nekom zbog mene dođe il da se plače il da bljuje...mislim nikad ne znamo kj je sa mnom...i dođem ja doma,uzmem laptop((debilima poznato kao prijenosno računalobang))...i idem na msn,i kao uvijek tam je preko 20 ljudi i s kim da se ja dopisujem...i uzmem ja Anju...i sad neki vrag mi je taj dan bio,ono,baš full cijeli dan...i ja iz čistog mira počnem birat ljude i govorit im da su umišljeni i tak neke spike im počnem uvaljivat...bila sam svjesna da to radim...ko da sam tu svoju ljutnju izbacivala na njih...e da,ljudi ak ste vi neki od tih koje sam vrijeđala,onda,fakat sori...i sad dopisujemo se Anja i ja,i dođemo na temu da se meni ne da na lutkarski i tak...mislim to sam joj rekla,,fkt mi se nije dalo ić,bila sam full zakeljena za krevet i jedino kj mi je falilo bila je neka dobra muzika..da zaspim...i da me cijeli svijet pusti na miru...i sad ajde već je vrijeme da ja krenem na lutkarski,i kao uvijek uzmem ja svoj mobitel i ključeve i bježim...i dođe mi tramvaj...a ja u slušalicama imam razvaljeni Fall out boy...ono legende su i nemreš ih tak lako odbacit...ono...hh...i sad ja sam sad u onom djelu kod Trešnjevke/Cibona...i uđe kontrolor..ja ga nisam ni skužila,mislim zaokupljena sam blejenjem u nekog dečka i u muziku...naughtyi sad vidim ja njega dva metra od mene,a ja se smrznula...issss...al već mi se par puta dogodilo to da su mi došli ti Zetovci,i sad me pogledaju ja stavim ruku u džep i kao idem vadit pokaz/kartu,u mom slučaju pokaz,i on je već kod nekog drugog...I mislila sam da će to i kod ovog proć,ali ne...I sad,ja sam svoj pokaz negdje izgubila,i u torbi nosim samo stari pokaz..Jer možda se s njim nekak izvučem,ali,neeeno...I sad izvadim ja,moj glupi ''plan b''...I stavim prst preko onog di piše ''2006/2007''...i skužio je on da je to stari pokaz i dođe on meni:''Kaj ti misliš da sam ja tak glup,prodaješ mi priče za malu djecu!''
a ja,onako već frustrirana,njemu lijepo odvratim,kad je već htio znat, i kažem mu:''Da!''((pito me jel mislim da je glup))...ma ne mislim da je to,uh ima još puno tog...bljak,mrzim ga!i sad on meni kaže:''Ajde..''
i mi izađemo iz tramvaja...i sad on meni veli onak drži pokaz u rukama i gleda moju sliku((a ja mislim,uf,koji pedofil))...i dođe on meni:''Ti si osnovna škola?''
a ja onak,,:''Da...''
jer je lik mislio da sam srednja škola,pošto izgledam starije,a na pokazu piše Oš .........
i sad lik meni dođe:''Ovo ti je 200kn na mjestu''
a ja njemu:''Pa neam ja tolke pare kod sebe,alo iam 14 godina...''
I sad me pogledo onim,isuse bože,pogledom,i zapiso mi je neko tam sranje na papir...i sad sam ja dužna platit 200kn...jej...i sad ja još pol grada moram proć pješke...i ja onak frustrirana slušam Fall Out Boy...i sam osjećam suze kak mi idu niz obraz...a ljudi bleje,ko telad u šarena vrata...i dođem ja u ZkM...i dođe Gaga((moja zamjenska)) i sad se ja njoj isplačem i kažem joj sve...ma i ono kj je nevezano uz to...i rekla sam joj ono,što već duže vrijeme držim tajnom((sad znaju samo Iva i Gaga))...i tak došo Jan,pa sam s njim pričala,pa smo ušli u studio...i tak...
Doll Avatars
Doll Avatars
~¤Mama je frustrirana...Kaj me želi ubit?!¤~
i tak...svatko svoju frustraciju nekako rješava...ja iam puno načina,dobro se isplačem,razgovaram s frendovima,trčim,pleše,vozim bicikl,rolam se,jedem,slušam muziku,uzmem madrac i boksam ga((kad nem boksačku vreću,a želim ju))i svašta još,al najviše se šećem po nasipu...eh...i jučer navečer moja mama,buraz i ja došli izvana((bili smo kod maminih frendova,da joj neki kurac na autu poprave)) i dođemo mi tak hepy family doma...i počne fajt...mama i buraz...ja nisam ni svjesna bila kj se događa...ja sam slušala,kj drugo nego Fall Out Boy...lol...i sad skužim ja neku dernjavu i skužim ja da se ovi šoraju...nije mi prvi put da vidim to...i sad moja mama,na rubu živčanog,dođe meni da obučem tenisice i idem van...i sad ona mene strpa u auto i ostavi buraza doma samog...i sad mi se vozimo i vozimo i vozimo,a ja pokušavam shvatit di mi idemo...i sad dođemo mi na neko raskršče,onak samo naš auto i ni jedan drugi...i onak malo pusto...i sad sam si ja pomislila:''Kaj mene mama oće ubit...?''
onak full sam to pomislila,ne iz fore,ima tu nekog razloga...ajme,i sad se mi vozimo...ono vozile smo se u autu od 20.10 do 21.00...hm...meni je to bilo full skeri,onak moja looda mama i ja...ko zna,,,još mi nije jasno zkj je mene povela...al nema veze,važno da sam ja još živa...
Doll Avatars
Doll Avatars

eto ljudi toliko od mene...kiss

evo vam jedna song koju jako woljam slušat...

TOP LJESTVICE:

ToP nAj HrAnE:
-Mc'
-slatkiši
-meso
-krumpir u roru
-čokolada

ToP nAj PiĆa:
-voda
-cola,sprite,fanta
-piva lol :D
-bambus lol :D

ToP nAj PjEsAmA:
-7 minutes in heaven...Fall out boy
-Save me...Queen
-Chop suey!...S.O.A.D
-sveee od Hladngo piva
-Back to black...Amy Winehouse

ToP nAj SlAvNiH mOmAkA:
Doll Avatars
Doll Avatars
-Will Smith
-Mile Kekin
-Robert Knjaz((živi prek puta mene))
-Mind Freak Chris Angelcerek
-Hrvoje Kečkeš

ToP sLvAvNiH žEnSkI:
Doll Avatars
Doll Avatars
-Mila Elegović
-Biba Fruk :)
-Iva-mojazujo
-Amy Winehouse

jedna od naj pjesma na svijetu...pjesma od URBANA...kiss

pogledom pratim let dvije muhe
igraju se
dok sjedim sam i čekam vrijeme
da se vrati
a negdje tamo iz daljine probija se
čujes li je
mala truba traži put za njene riječi
sad je dobro... mala truba svira dalje
sad je dobro... ona misli još na mene
i pustam novčiće iz ruku neka padnu neka zvone
sve je bolje od tišine koja grize
a negdje tamo iz daljine probija se
čuješ li je
mala truba traži put za njene riječi
sad je dobro... mala truba svira dalje
sad je dobro... ona misli još na mene
i pustam novčiće iz ruku neka padnu neka zvone
sve je bolje od tišine koja grize
sad je dobro... mala truba svira dalje
sad je dobro... ona misli jos na mene
sad je dobro... mala truba svira dalje
sad je dobro... ona misli jos na mene
ona misli jos na mene
ona misli jos na mene
eto toliko...pussam vas sve,a pogotovo moju Ifu...lolim te malena...


07:12 | Komentari 70 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.