O meniii....

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ime: Ana Maria
Nick: Ana, Corluka..
Dan kad sam rođena: 21.1.199*
Pakao u kojem živim: Pitomača
Mjesto koje mi skraćuje mladost: O.Š. Petra Preradovića
I love: samu sebe i za druge mi se j***,nogomet(Dinamo), tenis, svoj komp, crtanje, dobru mjuzu, nike,Sweet Years, New York, L.A.,zezanciju,serije,max tv,horor filmove,Bozic,my mob,mp4,....
I hate: C. Ronalda i sve ljude koji misle da je on Bog a nije, I.R. (sory V.Š.), ljude koji imaju loše mišljenje o sebi,dvolične osobe,ljude koji neznaju primiti šalu na svoj račun,skolu,....
Naj movie: Vrana, Ljudi u crnom,Camp rock,Lemony Snicket,Step up 2,The messenger,
Naj serije:Complete Savages, Rat u kući, CSI Miami,Romeo,Drake & Josh,Reba, Hanah Montana.....
Najboja: smeđa,plava i crna
Naj frendicei frendovi: Mirta, Mateja,Dino,Anchy,Cug i my sister..

Moj najgori dan u životu je kad sam shvatila gdje živim, a najsretniji dan u mom životu se još nije dogodio( tnx God)...
Moji naj nogometaši su V. Ćorluka, L. Modrić, H. Čale i F. Lončarić,Kaka..... naj tenisač mi je Rafael Nadal.....
....Što reći o mojim frendicama i frendovima............
Mirta-sve naj o njoj yesyesthumbup
Mateja-super jethumbup
Dino-ma on je zakoonthumbupthumbupsmijeh
Marijo-ubit cu gayessmijehbang
Anchy-100% ludazujoyesfino
Cug-stalno se smije smijeh....hahahaha...party
My sister-okyeslazenono
ostalii......
Šokecka-malcice povucena ali je oksretansmijehwave
Starta-ona je zakon uvjek pod tjelesnim igramo nogac...finowave pooozzzwavewave
Majci-Super jethumbupthumbup
Kiki-ma zakon tip bez mozga hahaha..šalazubo
Romozi-a okpjeva
Verka-....o.k.....sretanyespjeva
Kika-ona je ludasmokinnut
Anita-ok curayes
Hrco-okparty
Bero-brbljavac u razredu...sretanyes
Lotina-ok.......moš mislit....nono
Nina-plavuša.......heeheyeszubo
Viki-ma superr je..thumbup
Živko-vrag mali u razreduthumbupsmokincool
Ivan-on je samo okkkzijev
Mihokovicka-ma cura je okparty
Jasmin-mrzim gaaaa...mad
Petra-ZAKONN.. ..yes

Moja sranja....ali ne sva.....


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Romeo
Image and video hosting by TinyPic

Complete Savages
Image and video hosting by TinyPic

Drake & Josh
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ovdje možete saznati više o meni i o mojem usranom zivotu.......Nadam se da ce vam se svidjeti moj blogic....heehe....
I da bit ce i slikica od mojih frendova i frendica.......ali nitko od njih nije fotogenican pa se nemojte previse nadati.....
Eto to je tooo za sada.....
....VELIKI POZZZ Mirti i Mateji.....koje uvjek pozzammm...heehewavezubofino.
...........By....by peeeopleeee...........



..Moja kuma Matejaa... ona vam je super...voli se smijatiii...heehe ..
Image and video hosting by TinyPic
...Kuma Mirtaa..... o ona je sister od Mateje....ma superrr je...sve najjjjjj o njoj...
Image and video hosting by TinyPic
...My sister....super je dok suti...heehe..salim se....zakon je,obozava rock...i obozava se tucii...heehe......
Image and video hosting by TinyPic
... Kumic Marijoo.eeee..on vam je luddd....totalkaa...heehe...
Image and video hosting by TinyPic
...Anchy....
Image and video hosting by TinyPic
...Majci....
Image and video hosting by TinyPic
...Cug...
Image and video hosting by TinyPic
..Sokecka...
Image and video hosting by TinyPic
...Mihokovicka...
Image and video hosting by TinyPic
..Anchy & Sokecka...
Image and video hosting by TinyPic
...Majci & Anchy...
Image and video hosting by TinyPic
Nina...Anchy & Majci...
Image and video hosting by TinyPic
..Jasmin..
Image and video hosting by TinyPic
...Pod glazbenim..
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

ponedjeljak, 27.10.2008.

°°...Why meee...???°°

Evo people new post......sigurno se pitate zakj je naslov why me..moš si mislit......eeee... pa ovak ako ste citali komentare skužili bi......ali necemo o tome.....
....Ovak....danas je bilo ne baš najbolje u skoli....sad se vi sigurno pitate ono zakj....moš si mislit.....pa pod engleskim je bilo dobro i pod tehnickim ali zatim smo imali strašni, jezivi,usrani ....hrvatski.....
..Kad smo usli u razred Fribica je odmah se pocela derati na nas.......sto je to bilo u petak pod likovnim ...haaa,haaa???
...Ubiti to je bilo i dobro jer smo izgubili skoro dva sata. ..jeejj....
...Eeee.. da ovo sam vam zaboravila reci.... imam novi nick.......Trescy´......heehe....
..Sve u svemu to bi bilo to za danas...
....by....by...peoplee....wavewavewave
I da pozzam Mirtuuuuu i Matejuuuuwavewave
.....i naravno Cug i Anchy...party

I evo jos par viceva .....
Prvi plavušin bračni tjedan:
"Muž mi je u petak donio kokoš i rekao: lijepo je spremi za nedjelju. Nisam baš znala što kokoši nose nedjeljom, ali našla sam lijepu haljinicu......"

Zašto je Bog dao plavušama 2% mozga više nego konjima?
Da ne bi srale po ulici za vrijeme parada.

Što se dogodi kad dvije plavuše trče jedna prema drugoj?
Razbije se ogledalo

Zašto plavuša mijenjaju pelene djeci samo jednom mjesečno?
Na paketu je pisalo: Do 10 kg

Što kaže plavuša kad zatrudni?
Nadam se da nije moje...

Zašto zid puca kad se plavuša nasloni na njega?
Zato jer pametniji popušta.


1.11.2008.
Hyyyy....people nadam se da ste uzivali u danasnjem danu jer meni je bio ZAKONNN........
... Naravno ujutro je bilo katastrofa.....ali kad smo došli u Sedlaricu......eee onda je bilo genijalno....ja i sister stalno smo se smijale na groblju a zatim je došao i naš kumic Mario.....eee Mario,Mario...pa znala sam ja da ti ocesu pope.....heehe.....
.....i bas kad smo krenuli doma isle su Mirta i Mateja... pa smo još malo ostale s bakom........Nakon nekog vremena ja ,Mirta ,Mateja i Teja otisle smo "doma"......k Mirti i Mateji.......
......Tam smo se kartale i razgovarale ........i tak sve dok nije stara zvala da idemo doma......
....Eto to je to.....
.....I da pooozam Mariamahmah,Mirtu i Matejumahmahmah........PETRU koja mi stalno koma mah...i Cugmahmah
......By...by peopleee....partymah



| Cut off time (8) | Icebox | # |

srijeda, 22.10.2008.

°°jeeej novi post.....jeee°°

Hy people evo mene opet.....sigurno sam vam vec dosadna ali nema veze.......
...Stvarno neznam kaj da vam pišem....hmmmm.... ovak ovih dana je sve bilo dobro i bilo je JaKo dosadno al kaj se moze......ee da i procitala sam da ce mozda corluka nositi masku za vrijeme tekme.....heehe..... ali poslje je ipak pisalo da nece nositi masku......aaaa steta bas bi ga voljela vidjeti kao klauna...heehe....ali nece grom u koprive...
......A sad stvarno neznam kaj da vam pisem.......
.....by....by people i KoMaJtE MiIi....!!!!!


26.10.2008.

Eeee...evo mene......oprostite ali ovih dana stvarno nisam znala kaj da vam pišem.......
....Zadnji puta sam vam pisala u srijedu pa cu zapoceti s cetvrtkom.....dakle u cetvrtak skoro pa i nismo imali skolu.... ubiti imali smo samo dva sata... a treci sat smo isli s raskom gledati utakmicu u dvoranu....bilo je LUDOO....no cetvrti sat smo se morali vratiti zbog glupog posvecenja za dane jebenog kruha.......A peti sat smo naravno otišli u dvoranu i "gledali" utakmicu.....da me netko pita s koliko su naše pobjedile stvarno nebih znala....al kaj se more.....I napokon šesti sat....uciteljica nas je pustila doma, ali ja , Anchy i Cug smo otisle u dvoranu......eee a onda je nastupilo nešto "strašno"....ja i Cug smo se stalno smijale i glupirale se...heehe...bilo je zakon...no to nije sve...poceli su dolaziti iz druge smjene u dvoranu a tu je bila i jedna osoba koju Anchy mrzi (valjda).....uglavnom Cug je viknula ***** i ta osoba se je okrenula a Anchy je sizila....a ja sam se smijala..heehe...
...U petak Anchy je rekla meni i Cug da nam ta osoba poruc uje da smo smotane burninmad......mislim ono....
..A kad smo isle doma iz skole htjele smo ga ubitibang ali nismo (štete velike..rolleyes).....
..Kaj se je još događalo u petak....hmmm.....aha da isli smo na vjeronauk i bilo je stvarno DOOSADNOOO....
...Subota....dosadno da dosadnije nemre biti.....
...I da pooozzzam Mirtuwavewave, Matejuwavewave,Anchywavewave i Cug wavewave
...to je to za danas.......by...by people...wave



| Cut off time (23) | Icebox | # |

četvrtak, 09.10.2008.

°°Yo.....yo people°°

yo....people evo mene opet i opet s novim blogom, nadam se da ce vam se svidjeti moj novi blog.....Na ovom blogu možete saznati više o meni i naravno bit ce tu i slika iz mog razreda samo ako ih uspijem nagovoriti... :-)
....I da nemojte zaboraviti komatiii i to puuunooo..!!!

..I naravno pisat cu vam ja još ali neki drugi puta jer sad mi stvarno nedaaa....
...by....by peoplee...


13.10.2008.

Evo people uspjela sam neke nagovoriti ali bit ce jos slika,..........i da bit ce i mojih slika ali samo ako nagovorim Cug da se slika........
....by..by people.....


15.10.2008. .....
Yo....yo people kak ste mi vi danas,....ja sam katastrofa...Sam zakj???
Aha da danas u sk mi je jedna osoba došla toliko na zivce........zapravo dvije osobe.....jedna osoba je LUCIJA burninmada druga ucitelj MARESICmad.........
...Vec i vrapci na granama znaju zakj mi LUCIJA ide na zivce... ali za one koji neznaju....ide mi na zivce jer stalno mi dira kosu a ja to mrziiimmmmm.....
...A ucitelj M.... mi ide na zivce vec od 7. razz....
...Jedino kaj je danas bilo ok je to kaj sam vidjela kumica Marija...wavewave.....
....I da poozzam Cug (Decka)wave i Anchy(Antonija)wave....heehe.....
...I Anchy naj se ljutiti ali ona slika je pre velikaaa......
...by...by i komajte mi puunooo



| Cut off time (20) | Icebox | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.