Haso & Alen

26.05.2007., subota

evo nas!!!

bok!!!wavewave
SRY ljudi sto vas nismo bas komentirali ali ja sam bio na redu aj mi je komp steko(fkt sam glup sto nisam vidio virus(a)na kompu bangbangbangbangbang)
ovako:fran je ovaj tjedan pisao 2 testa:iz zemljopisa i iz kemije reko mi je da ce dobit iz oba dva testa 5 greedygreedygreedy
ja......nista posebno:pisali smo iz zem isto 'i nemogu se bas pohvalit ko frannononono.evo vam jos par videa pa uzivajte:






PuSsSa i PoZzZeEk :DD
- 15:07 - Ajde i ti nest reci (77) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dojdi i poglej...

blogovi koje čitamo.....

malo slikica.....

malo o nama........

FRAN:

IME:fran
PREZIME:roflrofl
VOLIM:cure,muziku i neštoyes
MRZIM:lude koji se prave važni i narodnjakeno
SLUŠAM:metallicu,Iron maiden,nightwish,hamerffalthumbup
NAJ FRENDOVI:vukojević,orešković,alensmokin
HHairy
AAmbivalent
SSilly
OOverwhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



ALEN:

IME:alen
PREZIME:/
VOLIM:cure,dobru mjuzu,i još puno toga
MRZIM:hvalisave ljudde,ulizice i narodnjake
SLUŠAM:rep,pop i 2-3 pjesme prljavog kazalištawink
NAJ FRENDOVI:fran, međugorac,koza , kiki i vukojevićwink
KKeen
LLight
AAppealing
RRespectable
IInsane
CClumsy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ovo smo mi:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us