made by martinadizajn.blog.hr

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

naslov sve govori


m0j MSN:frajerchina009@net.hr



planeta:zemlja(valjd)
rodjen:kao vrlo mlad
živim:već 16 godina
volim:ono što mi se svidja
nevolim:sve ostalo
status:nepoznat
obozavam:C.N.O.,Osijek i
Kohortu;
Skola:stoji di i treba
moja slika:=D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


za sve prijatelje

smokin

petak, 08.09.2006.

eto tak

evo ja se javljam da vam kazem da opca jos uvijek stoji na mjestu..nema bas zenskih al ajdheadbangmadburninmadnonamcorblabla..ak heidi ovo cita nek mi ostavi svoj msn u kommentsima..evo jedne pjesmice povodom nedavne partijane nasih nogometasa..autor je nepoznat..
Evo zore evo dana
evo Boska Balabana.
Na izmaku noc je crna,
iz birtije ide Srna.
Malo pravo,malo krivo
evo stize Olic Ivo.
Kod Cire smo bili djeca,
pa se nama slusa Ceca!
Kod Slavena kruha nema,
on bi sluso Pearl Jama!
Vidi srne kako pjeva,
il ko fol samo zjeva.
Nije sam, lane moje,
i kolege tu su,njih je troje.
Prsti Ceca,prsti Brena,
to je prava karantena!!
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska



| komentari (63) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.