made by martinadizajn.blog.hr

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

naslov sve govori


m0j MSN:frajerchina009@net.hr



planeta:zemlja(valjd)
rodjen:kao vrlo mlad
živim:već 16 godina
volim:ono što mi se svidja
nevolim:sve ostalo
status:nepoznat
obozavam:C.N.O.,Osijek i
Kohortu;
Skola:stoji di i treba
moja slika:=D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


za sve prijatelje

smokin

utorak, 11.07.2006.

eto mene iznenada

itak ja ti bio na selo kad me zovu moji kuc kao imamo majstore pa da nisu sami u kuci i da pazim na njih...bangpuknucuburninmadblablamadnonamcor
a taman smo popravili motoryesthumbup i bas mi bilo ludo...vjetar u kosi sve bube nosi..yesrofldeadsmokini tak al ajd ionak idem u nedelju opet.. e da bio sam s ujom na farmi ko noćni čuvar i tak da nisam spavo sve ukupno 26satiyesbang al tak sam i tjeo..al ipak sam vozo utovarivacyeswinkroflcoolthumbupdeadnaughty...i ujutro dojde gazdaricaburninmad sa cjerkinim motorom i nezna ga ugasitroflrofl i ja joj ugasim runnera i parkiram i tak ja neprimjetno zagledam motor kadona pita ocu napravit koji krug a meni oci ispalerofldeadyeswinknaughtynutsmokinthumbupthumbuproflnut
naughtynaughty i tak da sam se izvozo ko ludjak ..a tak i izgledamdeadwink
eto ajd bok

P.S. eto vidite da mogu i ja napisat dugački post...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.