made by martinadizajn.blog.hr

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

naslov sve govori


m0j MSN:frajerchina009@net.hr



planeta:zemlja(valjd)
rodjen:kao vrlo mlad
živim:već 16 godina
volim:ono što mi se svidja
nevolim:sve ostalo
status:nepoznat
obozavam:C.N.O.,Osijek i
Kohortu;
Skola:stoji di i treba
moja slika:=D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


za sve prijatelje

smokin

srijeda, 21.06.2006.

post (novi)

e pa post o slovim za ludog čompiku danas sam iso u popovaču(školu) radit neke fore za oproštajnu i tak malo dosađivo nastavnicima i opet im dosađivo škola još nije oprana od zadnjeg dana sve je plavo od boje kojom smo se ja i marac bojali:).i sad ja tu obnavljam blog umjesto da radim i ajd ak neko ima graficku GeForce4 MX440 nek se javi treba mi drive za nju sad sam ga obriso i štekaju mi čak i igrice od miniclipaheadbang i tako da umirem od dosade.daj ajd javite se ak imate drive za ovu graficku plizz.ajd sad cu se odjavit jer cmi je pre dosadno i ak ste ovo pročitali to znači da je i vama dosadno al sad kad ste već pročitali ovo sve za nagradu ce te dobit.....................................................VIC:....................

upoznaju se japanka i bosanaci kaze japanka:"ja picakojama" a kaze bosanac :"ja kita ko bandera" eto sapu bokwavewavemah



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.