Smudj na Savi u zimskom periodu - Pronađi pratnju

petak , 28.12.2018.

Ribe,Mamci i Saveti










Click here: Smudj na Savi u zimskom periodu






U zavisnosti od terena i prilika na vodi u lovu beovice mogu se primeniti svi takmičarski metodi. Ovo je riba dna i tu je i treba traziti i primamljivati.



Smudj na Savi u zimskom periodu

Dakle, silikonac se zabaci u štrom i pusti se da ga struja zanese uz obalu i onda se lagano namata rolicom. U bunkerima filmskih arhiva još se čuvaju dramatične scene nasilnog preseljenja meštana: uplakane starice pred kordonom milicije, volovske zaprege natovarene pokućstvom... Milijuni stranica su ispisani sa savjetima kako i gdje, ali očito da nije dosta.



Smudj na Savi u zimskom periodu

www.datingvr.ru - Ponekadnanjenu povrinuizranjajudelićihlebakoje bodorkeotkinuprilikomizjedanjapri- mame.



Smudj na Savi u zimskom periodu

Ja sam samo jednu ulovio na pesa ,bila je teska 2,5kg. Progutala ga je celog. Drina je bila sijera i pored te mrene imao sam jos klena,i dva skobalja. Skobalji su bili zakaceni pored glave znaci da su gadjali pesa. Dva ulovljena skobalja i jos desetak udaraca koje nisam realizovao. Jos da napomenem da je bio oktobar mesec a mesto Vrhpolje. Ovu stuku nisam ja ulovio vec moj prijatelj koji mi je i poslao sliku. Stuka je bila zakacena za zadnju udicu. Jezersku zlatovcicu lovim uspesno na jezeru Kokin Brod kod Nove Varosi i za nju koristim lakse peseve i imitacije cikova tezine 8gr. Skobalji ne gadjaju pesa. Pes nosen strujom vode gadja skobalja. Mada rana jesen septembar i oktobar zna skobo da se zaleti na varku ali malenu pacice do 4cm ali to je jako retko. Meni je uzeo silkija za 2 do 3 puta od kako pecam. Za mrenu zimi ne verujem nista jer takodje pecam na plovak zimi i znam da nema sanse da uzme varalicu u to vreme. Nijedna mrena zimi nije regularno ulovljena na plovak a kamo li na varku. Pecajuci na travu zakacim je oko usta ali nikad nisam vadio iz usta kao plotici. Sto znaci samo jedno jaka voda udica nosena tokom je opali po ustima i nastane prica za usta. Dese se ponekad neke nelogicnosti. Skobalj ponekad brani svoju teritoriju i gadja sve sto mu naleti. On pesa ponekad gadja da bi ga oterao a ne da bi se hranio sa njim. Mrena da se lovi na pesa to je nemoguca misija ali ponekad hoce da ga uzme. U svojoj karijeri sam cuo za 4-5 slucajeva da je mrena ulovljena regularno za usta a izmedju ostalih i ova na fotografiji. Isto mi nije logicno ali ja sam licno ulovio dva skobalja na plivajuceg tulara koji je bio napravljen na udici br.



Ribolov smudja na reci Savi 2-zima
Udica veličine 14 je odlična ukoliko se kao mamci koriste mesni crvi, kasteri ili rep kine gliste. Ta njegova sjajna površina skriva mnoge tajne prošlih vekova. Bas se lovi dvema poznatim tehnikama, muičarenjem i varaličarenjem, mada se u novije vreme lovi i nekim karakterističnim ivim mamcima. Plovak opteretiti tako da iz vode viri samo antena i obelezeni vrh plovka. Drina je bila sijera i pored te mrene imao sam jos klena,i dva skobalja. Nakon mresta, krajem proleća i početkom leta, bucov se intenzivno hrani. Ako nakon par minuta nema udarca,nijeloeponovozabaciti. Velicina i kvalitet bodorki koje se pecaju na seme konoplje su zaprepascujuci, pomislicete da je druga vrsta u pitanju.

[RTL|Larin chat mobitel|Tportal (@tportal) on Twitter]






Oznake: www.datingvr.ru

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.