Malo slikica...

Evo, da vam pokažem svog novog ljubimca... obožavam ga... nije li presladak?

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

02.01.2007. u 23:50 | 12 Komentara | Print | # | ^


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Zovem se Lolly i rođena sam 16.11.2006. u Slavonskom Brodu.
Sada živim na relaciji Osijek-Našice, zavisi gdje je moja gazdarica.
Volim se voziti u autu i gledati kroz prozor, igrati s loptom, lajati bez razloga - pa sam nekad malo zločesta i preglasna...
Ne volim se češljati, uuuu to jako ne volim ali nekad trpim.
Volim svoju gazdaricu jer mi uvijek daje pusice i nikad ne viče na mene.
Uvijek idem za njom i nikad ju ne ispuštam iz vida. A znam da i ona mene jako voli jer me nikada ne ostavlja samu i uvijek mi kupuje fine stvari za papati.

To sam vam ja- Lolly