stairway to heaven

27.11.2004., subota

...izvuci me iz ove glupe monotonije...

bas sam lose volje....
ide mi na zivce ova monotonija na koju sam se navukla....dosadna je...kuca-skola,skola-kuca,dodje mi da poludim!zapustila sam se (fizicki) totalno.moram ic kod frizerke,a meni se ne da,moram kupit robe jer vise mi je dopizdila ista roba,nikako kupit nesto novo,nisam pocupala obrve ima sigurno misec ipo dana.Izgledam ka cudoviste.vjestica iz blaira.nemam cak ni pjesnicke inspiracije.tila bi nesto prominit u svom zivotu,a ne znam sta.mozda se zaljubit u nekog drugog,a ne bit zaljubljena u istu osobu ovako dugo.svako malo minjam izgled i ime bloga jer kad vec nista ne minjam u zivotu mogu to ode radit...
- 14:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

 

Sorry MaRtInA,al evo i ja sam napisala svoja najdraza imena:

Sara (Sarah)
Roberta
Dylan
Emma
Jessica
Ashley
Alex
Alison
Catherine
Hermione
Helena
Laura
Olimpia
Nisu mi ni losa... :
Mia (moja mala rodica)
i Lara


Blogovi koje citam:

people are strange

LIFE SUCKS!!!

piper

life sucks!!!!!!!!


Guns'n' roses
Don't cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin' is changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had baby....baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tommorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

Moja omiljena muzika

Slusam svasta.Od rocka do jazza.Volim coldplay,rhcp,aerosmith,pink floyd,led zeppelin,beach boyse,par stvari od scorpionsa,boba marleya,lennyja kravitza,dido,sheryl crow,faith hill,aliciu keys,nelly furtado,robbiea williamsa(samo pisme,jer mislim da je lik kreten),franka sinatru....Od nase muzike volim gibonnija,olivera,tbf mi je ok i imamo neke fantasticne grupe ka' sta su parni valjak i prljavo kazaliste koje isto obozavam slusat.Od stranih ne volim one glupe "zvijezde" ka sta su britney,christina,mandy moore,jessica simpson,a i avril lavigne mi je pocela ic na zivce.od nasih ne podnosim matu bulica,misu kovaca,zlatka pejakovica,severinu,maju suput i enjoy(uh,koja glupaca!),vesnu pisarovic, itd. itd.
pardon svi vi koji slusate ove koje ja ne volim,al ovo je moje misljenje.

Pa,evo da se i opisem....

Skola: osmi razred jedne osnovne skole u Splitu
Boja ociju: plave - nijansa im se na engleski zove(magnificent blue) - pitaj Boga sta je to.
Boja kose: tamno plava
Visina: 167 cm
Tezina: varira od 47 - 50 kg,a ja bi volila imat jedno 54 kile.
Horoskopski znak: skorpion; podznak:lav
Kucni ljubimci:Nemam ih al bi jako volila imat
Naj glumac: Tom Hanks,Leonardo Di Caprio i George Clooney
Naj glumica: Catherine Zeta-Jones,Kate Winslent,Drew Barrymore,Larisa Oleynik,Helen Hunt....
Naj film: Forrest Gump,Brodolom zivota,Zelena milja,Harry Potter i Zatocenik Azkabana,Armaggedon,Titanic,Mocni par....
Najdrazi citat iz filma:"But you know,happiness can be found even in a darkest moments of our lives." - Albus Dumbledore (Harry Potter and Prisoner of Azkaban,2004.)
"My mamma always says,stupid is as a stupid does." - Forrest Gump (Forrest Gump,1994.)
Naj boja:zelena
Naj predmet u skoli: Engleski,povijest i kemija
Naj sport:Gimnastika - mislim ima jos puno sportova koje obozavam,al gimnastika mi je ipak najdraza

Eto nemam pojma sta cu vise rec o sebi.That's it!