DANAS SAM GLEDALA FILM !! KO NE ZELI ZNAT NEKA NE CITA... - harrypotter - Blog.hr

"Ne diraj lava dok spava"

 

četvrtak, 12.07.2007.

DANAS SAM GLEDALA FILM !! KO NE ZELI ZNAT NEKA NE CITA...

Evo bas sam maloprije pogledala Harry Potter i red feniksa...Moj najdrazi do sada...Ucinilo mi se da je prekratko trajalo...Zivcira me sta su puno toga prominili,i to na glupi nacin...Pocetak je super razraden,Harry i Dudley...Kreacher nije tako dobro unesen u film kao u knjigu,dogadaj sa zmijom i gospodinom Weasleyjem je samo ukratko prikazan,NEMA METLOBOJA,ali Grawp je super,poljubac Harryja i Cho traje dugooo...ne znam sta jos rec...aha...Belatrix je skroz strasna i luda,a borba Voldemorta i Dumbledorea je cool...necu vam dalje otkrivat...cekajte film....mahmah

12.07.2007. u 23:03 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Harry Potter

HP Linkovi, Slike, Ostalo

Design