Maddonina kcer vec ima posljednju knjigu !!!! - harrypotter - Blog.hr

"Ne diraj lava dok spava"

 

nedjelja, 22.04.2007.

Maddonina kcer vec ima posljednju knjigu !!!!

Rukopis najnovije knjige o carobnjaku Harryju Potteru vec je u rukama Lourdes, Madonnine 11-godisnje kceri, jer je kraljica popa kontaktirala slavnu spisateljicu rekavsi joj: "Moja Lourdes vise ne moze izdrzati". Djevojcica konacno zna sto ce se dogadati u novom nastavku, ali je pod pritiskom jer nikom ne smije ispricati zavrsetak sage koja je u posljednjih nekoliko godina zaludila svijet.

MOJE MISLJENJE: Kad sam ovo procitala nisam mogla vjerovat svojim ocima (blago receno). Nisam mislila da bi Jo to mogla napravit pa bila tu rijec o milijardi dolara,ali ocito sam se prevarila.Ocito svi razmazeni klinci slavnih i bogatih uvijek dobiju sto pozele. Maloj je mama Maddona pa ona mora dobit sve sta pozeli. I ja zelim tu knjigu vise nego sta je ona zeli pa opet moram cekat. burninmadburninmadburninmadlud

22.04.2007. u 21:24 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Harry Potter

HP Linkovi, Slike, Ostalo

Design